nee, want dat raam was toch open?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor
[..]
Aan MIJN kant ja. Helder licht.
Alhoewel ik blij ben dat je het verkeerd begreep, anders had ik die beker over me heen gesmeten gekregen.
Goedzo, pak zequote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, want dat raam was toch open?
Wie is hier nou het licht?
Vooral voor hem, neem dat maar van mij aanquote:
Alsof hij dat door die opening had weten te gooien dwars door die auto heenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, want dat raam was toch open?
Wie is hier nou het licht?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof hij dat door die opening had weten te gooien dwars door die auto heen
Mevrouw-ik-eet-2-hapjes-van-de-Flurry-en-gooi-hem-dóór-de-McDonalds-zak-heenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldschermquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, pak ze![]()
Beetje mij belachelijk maken omdat ik een beker Sprite uit een dicht autoraam probeer te gooien. Terwijl persoon A zegt dat het open is, en persoon B begint te gillen als een jehova die een potloodventer ziet
Dat weet je pas als je het uitprobeert...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gilde niet!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, pak ze![]()
Beetje mij belachelijk maken omdat ik een beker Sprite uit een dicht autoraam probeer te gooien. Terwijl persoon A zegt dat het open is, en persoon B begint te gillen als een jehova die een potloodventer ziet
idd, ik ben wel benieuwd naar een foto van de auto na die rit...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldscherm![]()
Maar help me onthouden dat jullie Mr's auto niet in komen en de mijne al helegaar niet.
Of van GBquote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, ik ben wel benieuwd naar een foto van de auto na die rit...
Ja dag!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mevrouw-ik-eet-2-hapjes-van-de-Flurry-en-gooi-hem-dóór-de-McDonalds-zak-heen
hahahahahahahaha ja...quote:
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow thatquote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldscherm![]()
Maar help me onthouden dat jullie Mr's auto niet in komen en de mijne al helegaar niet.
Waarom een foto van mij?quote:
Er kwam niks uit de bekerquote:
Oh ahaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er kwam niks uit de beker![]()
Dat in tegenstelling tot de sla die ik de volgende dag in m'n auto vond uit Gb haar burger
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow that
Road trip naar Oslo?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow that
Niks van mijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Op wat friemeltjes sla na was die auto gewoon nog helemaal heen en schoon hoor.
De rest lag op GB!
Eén stukje sla maar! Ik vond het een hele prestatiequote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er kwam niks uit de beker![]()
Dat in tegenstelling tot de sla die ik de volgende dag in m'n auto vond uit Gb haar burger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |