Zal het doorgeven, antw volgt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet ook jouw kerel gezonder eten.
En lager mikken.
Grmppfff vertel je protegé maar dat hij té lekker gaat.quote:
"Je moet lager mikken"quote:
Krijgt ie sprite!quote:
Ik heb volgende week lekker een weekje vrijquote:
Ehmm een vriend euhh kennis van euhh ja die die zegt dat om te voorkomen dat ik tranen in mijn ogen krijg je lager moet mikken en gezonder moet eten..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Je moet lager mikken"
"Huh?"
"Dat je lager moet mikken....duh"
En dan zelf helemaal dubbel liggenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm een vriend euhh kennis van euhh ja die die zegt dat om te voorkomen dat ik tranen in mijn ogen krijg je lager moet mikken en gezonder moet eten..
Euhh wat?
Nou..herhaalt
Euhh.. hmmhmmm! glimlacht zo=>
Veel plezier Greysquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaar eerst volgende keer dat we uitgaan rijdt die lange
Hij snapt 'tquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm een vriend euhh kennis van euhh ja die die zegt dat om te voorkomen dat ik tranen in mijn ogen krijg je lager moet mikken en gezonder moet eten..
Euhh wat?
Nou..herhaalt
Oh, dan krijg ik weer een kartonnen beker sprite op m'n schoot geworpen dusquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaar eerst volgende keer dat we uitgaan rijdt die lange
Greys zei dat het raam open was. Haar schuld.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan krijg ik weer een kartonnen beker sprite op m'n schoot geworpen dus
Euhh nou ik zat verwonderd te kijken, meestal krijg ik de bal direct terugquote:
raam open doen dan he...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het raam was ook open. Háár raam.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zei dat het raam open was. Haar schuld.
Eerst lager mikken, dat gezonder eten motiveert niet echt. Tenzij je bedoelt dat hij tijdens niet een frikandel speciaal naar binnen moet gaan haffelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh wat?
Nou..herhaalt
Fijn voor 'mquote:
Ik ben er bang voorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aan MIJN kant ja. Helder licht.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zei dat het raam open was. Haar schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |