Niet met Heer G!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan, heer G. moet toch ook wel es die kant op?
Je weet dat ze dat alleen zegt zodat jij je niet rot voelt hé.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, het gaat om het karakter en lengte doet er niet toe, althans dat zegt zij altijd.
En natuurlijk om je forum van goed commentaar te kunnen voorzien...dat vooralquote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet met Heer G!
Met Dirkh!
Voor volk en vaderland!
Voorwaar ik zeg u!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet met Heer G!
Met Dirkh!
Voor volk en vaderland!
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat alleen zegt zodat jij je niet rot voelt hé.
Ik wil daar niet aan denken, kan je het niet gewoon over de buurvrouw hebben?quote:Ik durf een wedje te leggen dat de buurman wat uuhhmm 'langer' is
Dat bedoelde ik met het volk en vaderland gedeeltequote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En natuurlijk om je forum van goed commentaar te kunnen voorzien...dat vooral
Gaan we die halen dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met het volk en vaderland gedeelte![]()
En Dirkh voor zijn weblog.
Maar dan niet naar de finale (die is toch al uitverkocht) maar naar die halve finale ofzo
Jij zegt het, maar ik ben er niet zo in thuisquote:
De halve finale? Daar zou zelfs de buurman van Dirk in komen als hij zou willen.quote:
Zal het doorgeven, kweet niet of hij je nog lief vindt danquote:
Welterustennnn!quote:
Je kan toch ook een duikbril opzetten, dan prikt het niet. Praktisch denken mensen!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal het doorgeven, kweet niet of hij je nog lief vindt dan
Ik snap um nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Jij bent erger dan het hele zooitje bij elkaar
Ik ook niet!quote:
Maar wat is Spriets dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Goffer
Het ging over mikken en duikbrillen.
Ik ga het echt niet uitleggen hoor
Leg eens uit aan onze onwetende brave Friezinnenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Goffer
Het ging over mikken en duikbrillen.
Ik ga het echt niet uitleggen hoor
Jaaaaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leg eens uit aan onze onwetende brave Friezinnen
En dan sprietst meneer I. het liever in een tissue.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 22:25:38 ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan sprietst meneer I. het liever in een tissue.Aaaaaaaaaaaaaaaah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan sprietst meneer I. het liever in een tissue.*spuugt snel de sjipjes weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nu jouw uitleg...met details graagquote:
Omdat jullie samen graag sprietsenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Loveless begrijpt mij dan weer meteen he?
I wonder why!
Omdat wij niet geboren/opgegroeid zijn in een boers, achtergesteld, en van God verlaten gebied?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Loveless begrijpt mij dan weer meteen he?
I wonder why!
Standaarduitrusting op m'n nachtkastjequote:
Ah... foute opmerkingquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat wij niet geboren/opgegroeid zijn in een boers, achtergesteld, en van God verlaten gebied?
squirtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys ook?![]()
Booooooooh![]()
Even nog een handdoekje pakken dan en de muren afplakken
Mwah, ik heb mijn halve leven in Tuitjenhorn gewoond.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat wij niet geboren/opgegroeid zijn in een boers, achtergesteld, en van God verlaten gebied?
Neej joh, daar kank toch niet kwoad om worruhquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah... foute opmerking
Ik voorzie een rel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |