Ik zat net op de fiets en zag t toevallig, vandaar...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen reageren met een hele gevatte opmerking, maar zij leest mogelijk mee en de buurman komt ook op FOk! dus ik hou me even gedeisd.
overbodig, OVERBODIG??!!!?!?!?!?!!?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar overbodige letters weggepoetst
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar overbodige letters weggepoetst
Erik?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ons aller Moeder Theresa er altijd voor je is hé. Ik noem geen namen maar volgens mij is ze mod van dat ene tijdelijke subforum over liedjeswedstrijden
Wat moeten we als 'doel' regelen dat je ook naar een ESF meet komt?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, morgen meeting van ESF-ers?
haaaahahahahahahahaahahaaha, wappercompetitie!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten we als 'doel' regelen dat je ook naar een ESF meet komt?
Aangezien jij niet 'doelloos in de kroeg wilde brallen' oid.
Wappercompetitie?
Ik voel de laatste tijd alweer priemende ogen in mijn rug (ze zit naast me op de bank, maar op een of ander manier kijkt ze achter mij langs, ze wordt straks gevraagd voor de Axe reclame)quote:
Ah, zo'n vrouw die alles onthoudt en het te pas en te onpas voor je poten gooit.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten we als 'doel' regelen dat je ook naar een ESF meet komt?
Aangezien jij niet 'doelloos in de kroeg wilde brallen' oid.
Wappercompetitie?
En doe de buurman de groetenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Voor het geval ze meeleest:
Hoi MevrouwDirkh!
Wapper je nog wel eens?
Ze leest echt mee he?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, zo'n vrouw die alles onthoudt en het te pas en te onpas voor je poten gooit.
Verzin je netjes een smoes om niet te meeten zonder dat je iemand kwetst, krijg je het alsnog voor je kiezen.
Definieer wapperquote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Voor het geval ze meeleest:
Hoi MevrouwDirkh!
Wapper je nog wel eens?
quote:
Ll de tranen komen terugquote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het is te hopen dat je buurman een beetje gezond eet Dirkh. Anders bijt het lelijk uit op je parket
Tranen van het lachen zijn goed!quote:
Als het haar glazuur maar niet aantastquote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het is te hopen dat je buurman een beetje gezond eet Dirkh. Anders bijt het lelijk uit op je parket
NSFquote:
Whyquote:
Je gaat echt lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet ook jouw kerel gezonder eten.
En lager mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |