nee, want dat raam was toch open?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor
[..]
Aan MIJN kant ja. Helder licht.
Alhoewel ik blij ben dat je het verkeerd begreep, anders had ik die beker over me heen gesmeten gekregen.
Goedzo, pak zequote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, want dat raam was toch open?
Wie is hier nou het licht?
Vooral voor hem, neem dat maar van mij aanquote:
Alsof hij dat door die opening had weten te gooien dwars door die auto heenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, want dat raam was toch open?
Wie is hier nou het licht?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof hij dat door die opening had weten te gooien dwars door die auto heen
Mevrouw-ik-eet-2-hapjes-van-de-Flurry-en-gooi-hem-dóór-de-McDonalds-zak-heenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldschermquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, pak ze![]()
Beetje mij belachelijk maken omdat ik een beker Sprite uit een dicht autoraam probeer te gooien. Terwijl persoon A zegt dat het open is, en persoon B begint te gillen als een jehova die een potloodventer ziet
Dat weet je pas als je het uitprobeert...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gilde niet!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, pak ze![]()
Beetje mij belachelijk maken omdat ik een beker Sprite uit een dicht autoraam probeer te gooien. Terwijl persoon A zegt dat het open is, en persoon B begint te gillen als een jehova die een potloodventer ziet
idd, ik ben wel benieuwd naar een foto van de auto na die rit...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldscherm![]()
Maar help me onthouden dat jullie Mr's auto niet in komen en de mijne al helegaar niet.
Of van GBquote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, ik ben wel benieuwd naar een foto van de auto na die rit...
Ja dag!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mevrouw-ik-eet-2-hapjes-van-de-Flurry-en-gooi-hem-dóór-de-McDonalds-zak-heen
hahahahahahahaha ja...quote:
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow thatquote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldscherm![]()
Maar help me onthouden dat jullie Mr's auto niet in komen en de mijne al helegaar niet.
Waarom een foto van mij?quote:
Er kwam niks uit de bekerquote:
Oh ahaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er kwam niks uit de beker![]()
Dat in tegenstelling tot de sla die ik de volgende dag in m'n auto vond uit Gb haar burger
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow that
Road trip naar Oslo?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow that
Niks van mijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Op wat friemeltjes sla na was die auto gewoon nog helemaal heen en schoon hoor.
De rest lag op GB!
Eén stukje sla maar! Ik vond het een hele prestatiequote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er kwam niks uit de beker![]()
Dat in tegenstelling tot de sla die ik de volgende dag in m'n auto vond uit Gb haar burger
Oohh begrijpelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat die stel viespeuken ook mijn auto niet in komen.
Ik ging mee naar Oslo, als Greys' fluffer.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij dan Thelma of Louise?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh, die even buiten beschouwing gelaten
Ik zeg even niksquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ging mee naar Oslo, als Greys' fluffer.
Ofzo.
You know you want toquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oslo is gonna be just you and me!quote:
Natuurlijk, er komt er eentje voorbij met een blauwer kleurtje en ik word zo aan de kant geschoven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oslo is gonna be just you and me!
Voor vlag en vaderland!
Hoi MevrouwDirk![]()
![]()
Friemelen is niets meer en niets minder dan uitsmeren van iets wat je juist zorgvuldig en netjes hebt gedeponeerd.quote:
ACHTERAF friemelen ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Friemelen is niets meer en niets minder dan uitsmeren van iets wat je juist zorgvuldig en netjes hebt gedeponeerd.
Ik ben een tussendoortje die straks gewoon aan de kant gegooid wordt. Voor zolang ik blauw ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, er komt er eentje voorbij met een blauwer kleurtje en ik word zo aan de kant geschoven.
34, 157, 53 en Cquote:Hoe oud is Mevrouw Dirkh? Lengte? Gewicht? Andere er zake doende maten?
Hoezo moet ik dan aan spaghetti bolognese denken?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ACHTERAF friemelen ja.
Daar moet je voor bij Goodbye zijn. Das er ook zo eentje die vroeger met haar eten speelde denk ik
Ga dan, heer G. moet toch ook wel es die kant op?quote:
Beetje klein. Ik ben toch rond de 1.80m gewend.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben een tussendoortje die straks gewoon aan de kant gegooid wordt. Voor zolang ik blauw ben.
[..]
34, 157, 53 en C
In die volgorde.
Volgens mij is het idee juist dat de partners thuisblijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan, heer G. moet toch ook wel es die kant op?
Dan ga je dus geheid mis mikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje klein. Ik ben toch rond de 1.80m gewend.
He, het gaat om het karakter en lengte doet er niet toe, althans dat zegt zij altijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje klein. Ik ben toch rond de 1.80m gewend.
Precies, en andersom (klein gewend) raak je dan in ieder geval nog wat. Nu schiet ik huizenhoog overquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, het gaat om het karakter en lengte doet er niet toe, althans dat zegt zij altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |