Aandrang om het nog énigszins een ESF SC te laten zijn jaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent Shalalie in dit geval??? Dat je eh... aandrang voelt?
Je moet leren he...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Wauw! Kijk net even naar buiten... Het is echt volle maan!
[ afbeelding ]
Erik is teleurgesteld in je denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandrang om het nog énigszins een ESF SC te laten zijn ja![]()
Het was een dappere poging. Toch?
Slecht inkoopbeleid dan meneertje...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is op![]()
Er is wel nog rosé. Kan best. Zit tenslotte toch in ESF
Bessen Jus anders? Of een Breezert?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is op![]()
Er is wel nog rosé. Kan best. Zit tenslotte toch in ESF
Ja LL "wij gaan gebruikmaken van het toilet".quote:
Oh nee, vergetenquote:
Was al ff bezig, kom ik bij de koelkast... wat denk je, nat parket.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat er nog iemand bier pakken of hoe zit het
"even wat voor onszelf doen"quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja LL "wij gaan gebruikmaken van het toilet".
Kutwijven zijn het. Allemaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was al ff bezig, kom ik bij de koelkast... wat denk je, nat parket.
Daar moeten we inderdaad niet zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid dan meneertje...
Neuh, ik ga met Greysquote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, morgen meeting van ESF-ers?
Ik zou hier op willen reageren met een hele gevatte opmerking, maar zij leest mogelijk mee en de buurman komt ook op FOk! dus ik hou me even gedeisd.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zou ook eens goed met je buurman gaan praten Dirkh, als jij net bij je zus was en het parket nat is
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Tombola verneukt de FOK! layout
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb al een paar overbodige letters weggepoetstquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Tombola verneukt de FOK! layout
[ afbeelding ]
Je weet dat ons aller Moeder Theresa er altijd voor je is hé. Ik noem geen namen maar volgens mij is ze mod van dat ene tijdelijke subforum over liedjeswedstrijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen reageren met een hele gevatte opmerking, maar zij leest mogelijk mee en de buurman komt ook op FOk! dus ik hou me even gedeisd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |