Neuquote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je valt nog een keer van de trap met al die foto's die je daar maakt
Kan ik wat aan de treinfaal doenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil niet met reneee zoenen
Ik denk dat je het zelf ook wel snapt, voel niet de behoefte om het voor te kauwenquote:
Geweldig!quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en Ren, hoe was de film vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik al eens geweeest. Met de koei'n.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[..]
je zou eens naar onze mooie provincie moeten komen
ik kom wel eens naar jou toequote:
Ja man, 8 uur met de trein vanochtend naar Amsterdam Arena. Daar bij de ABN een soort van gastcollege gevolgd.. Toen naar Utrecht waar ik een 4-5 uur moest wachten op mijn hertentamen.. Zat om kwart voor 7 aan t warme etenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geweldig!Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen echt niet helaas... Kijk em later wel een keertje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mooi man.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweeest. Met de koei'n.
Land van Bartje ohyeah
Dat snap ikquote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja man, 8 uur met de trein vanochtend naar Amsterdam Arena. Daar bij de ABN een soort van gastcollege gevolgd.. Toen naar Utrecht waar ik een 4-5 uur moest wachten op mijn hertentamen.. Zat om kwart voor 7 aan t warme eten.. Heb t wel weer gehad
I'd do him.quote:
Misschien lag het eraan dat we van tevoren al aan het lachen waren hoor. Maar hij was een beetje cheezy.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:01 schreef MarkM het volgende:
Was het echt zo'n kut film?
Partij van de Eenvoud, wtffffffquote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Jotcha het volgende:
Au, deze zag ik niet aankomen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wil niet met reneee zoenen
Wie is dat? zn neus zit scheef?quote:
Het gaat daar echt lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Jotcha het volgende:
Au, deze zag ik niet aankomen
[ afbeelding ]
Borgur.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ik ga morgen echt niet helaas... Kijk em later wel een keertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |