Dat is ook een goed plan!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je we poetsen een keer synchroon onze wagens!![]()
[..]
StoepjeHoe is het met jou?
En toch heb ik het mooiste meisje in de SCquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Knapper dan DE. Maar das niet moeilijk hé
Nu krijg je die kutpasfoto te zienquote:
Ja jullie lijken best wel op elkaar. Vooral jullie haarquote:
Ik vind het eigenlijk best nog wel rustig gaan..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Jullie gaan te snel om ook nog andere dingen tussendoor te doen
Doe gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nu krijg je die kutpasfoto te zien
Maar mn hyve pm'en is ook weer zo. Kut
Godverrrrquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
Deluna,
Ik ga in de zomer waarschijnlijk overlopen van Groningen naar Friesland
Is het een compliment voor mij of niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja jullie lijken best wel op elkaar. Vooral jullie haar
Hihi. Nog even en je hebt ook een maxicosi op de achterbankquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het voelde een beetje als zo'n zondagmiddag waarvan ik mezelf gezworen had dat ik die niet zou hebben![]()
Maar vanochtend had de boom al allemaal zwarte stukjes erop gespuugd, maar die heb ik er weer afgereden![]()
Nee helaas. Beneden Leeuwen vindt ie wel geloof ik. Naast Boven Leeuwen natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
als je in zuid belgie woont wel anders niet
Dat doen klasgenoten van mij allemaal. Mijn opleiding zit namelijk niet in Groningen, alleen in Leeuwardenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
Deluna,
Ik ga in de zomer waarschijnlijk overlopen van Groningen naar Friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |