Ik heb ook nooit taart.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit, altijd soesjes en die kleine dingenen pizza en chips en frietpan en eigenlijk alles behalve taart
.
Ik zal er eens naar kijken!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan moet je inDesign gebruikenveel beter voor grotere opgemaakte documenten.
Maar quick n dirty is Word net effe sneller en makkelijk
I was lying.quote:
Spekkoek, die moet ik hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit taart.
Maak altijd brownies, spekkoek, cake
Viel wel mee alleen er bleven er 3 slapen en ja dat waren nét die driequote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was een rustig feestje dan zeker?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Viel wel mee alleen er bleven er 3 slapen en ja dat waren nét die drie. Gosh wat toevallig
Zo ben ik.quote:
Dankjewel.quote:
Ja ik moet morgen naar Brussel en om half 7 op. En ik heb nu hoofdpijn.quote:
Jij ook vast poes. POES POES POES.quote:
ik iig op een partij met een goed wiet beleidquote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, waar ga jij eigenlijk op stemmen?
Is dat nou een etalage pop ofwat?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoooo mooi
nee, dat is een model op de catwalk, en het gaat niet om haar, maar om de jasquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat nou een etalage pop ofwat?
Ik vind het niet mooi.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoooo mooi
Nee, Ado ook nietquote:
Oja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is een model op de catwalk, en het gaat niet om haar, maar om de jas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |