Uhm, was dit de laatste Morris niet dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Als er toch een Morris in zit, dan gelukkig niet die laatste Morris.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, was dit de laatste Morris niet dan?
Belandde deze Morris niet in de kliniek nadat ie Ludo had proberen te vermoorden?
Nee toch, de laatste zat toch weleens bij RTL4 bij Lounge bla bla bla?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm, was dit de laatste Morris niet dan?
Belandde deze Morris niet in de kliniek nadat ie Ludo had proberen te vermoorden?
Dit is wel de laatste die Joris putman, helaas.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee toch, de laatste zat toch weleens bij RTL4 bij Lounge bla bla bla?
Ow... pfff... kun je nagaan... ik dacht echt dat hij de laatste was. Ik vind die hele Morris niet veel.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is wel de laatste die Joris putman, helaas.
Doe dan maar Geert hoes.
Haha inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef James1988 het volgende:
Goh, wat een toeval dat Morris precies op dit moment zomaar in Barbara's huis kan, én ook nog meteen een krantenartikel vindt over de fietsbrug waar Barbara vanaf wil springen
Nee, wel schop en sla neigingenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Mss het volgende:
Hadden jullie ook duwneigingen?
Maar je tv heeft het overleefd?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, wel schop en sla neigingen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef James1988 het volgende:
Ik zat echt zo van "Eeeeennne, tweeeeeje, hooplllaakkeeeejeee!"
Werkt hier gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gemist vanavond, wil ik terugkijken, doet-ie het niet. Rtl gemist
Jazeker, dat ding stamt af uit 1984 en blijft de tand des tijds overleven. Overigens waren die aanmoedigen tegen mijn tv, de schop en sla neigingen zou ik hebben als ik zelf op die brug zou staanquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:31 schreef Renesite het volgende:
Er stond ondertussen iemand voor de tv... dus ik ook gelijk
"GA AAN DE KANT WIL DR DOOD ZIEN GAAN"
Ja breng ze nog even op ideeën zegquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat Barbara straks helemaal niet doodgaat en ze gewoon Robert gaat opzoeken in Japan of zo? En dat ze dan over een jaar of zo weer terugkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |