quote:
Ja, nu ineens toevallig hebben ze een brug voor fietsers waar Barbara de hele dag op staat en je ziet geen enkele fietser voorbij komenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Countess het volgende:
Heeft Meerdijk een echte brug? Of is die ook al van karton
Nee, dat gaat mij echt een brug te ver hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Countess het volgende:
Heeft Meerdijk een echte brug? Of is die ook al van karton
Jah, die was net nieuw, zodat Morris barbera direct kon vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja, nu ineens toevallig hebben ze een brug voor fietsers waar Barbara de hele dag op staat en je ziet geen enkele fietser voorbij komen.
Oh, dat stond in de brief als een soort ezelsbruggetje zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah, die was net nieuw, zodat Morris barbera direct kon vinden.
Nee, Morris ging na die brief even de krant lezen en dacht aan de pijlers die hij in de brugklas had geleerd over een plus een bij elkaar optellen, waaruit hij concludeerde dat zijn moeder op de ophaalbrug kon worden afgehaald!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat stond in de brief als een soort ezelsbruggetje zeker?
Hoe dan ook, ik hoop dat ze deze week nog over de brug komt met haar zelfmoord.
Door een brugsmurf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Frey het volgende:
Was ook leuk geweest als de brug ineens instortte door een constructiefout.
Het is zo'n slechte verhaallijn, dat kan zelfs Ludo niet meer overbruggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Countess het volgende:
Ik kan geen brug slaan tussen de plotselinge terugkomst van Morris en de mislukte poging van Barbaar. Zelfs daar faalt ze nog in.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is zo'n slechte verhaallijn, dat kan zelfs Ludo niet meer overbruggen.Nevermind, die klopt niet. Te slecht.
![]()
Ik ben ook kwaad op die iemand.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef verleiding het volgende:
Barbara die kwaad wordt op iemand die haar leven redt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Frey het volgende:
Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vanaf 5:30.![]()
Dat was nog eens acteren.![]()
![]()
Die hele aflevering was trouwens briljant.
Helaas in de gids van volgende week heb ik gelezen dat ze er nog steeds in zit. Is dat even balen nou ik ga wel weer kijken als Barb echt zichzelf naar de andere wereld heeft geholpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat stond in de brief als een soort ezelsbruggetje zeker?
Hoe dan ook, ik hoop dat ze deze week nog over de brug komt met haar zelfmoord.
Van mij mag Danny er ook wel uit. Die vent kan niet acteren, het blijft een rampquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
De ultieme Reorganisatie van GTST:
De rest mag blijven..![]()
Eh de meesten kunnen niet acteren in GTST vind ik maar de Playmobilpop is inderdaad wel een ramp ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Countess het volgende:
[..]
Van mij mag Danny er ook wel uit. Die vent kan niet acteren, het blijft een ramp
Ja en dan voorgoed samen met Barbaraquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef Oliver23 het volgende:
Laten we hopen dat Ludo (opnieuw) afrekend metJoris Putman
NEEE BENJAMIN !!!!!!!!!!!!!quote:
Logisch toch? Zij wilde dood, dan is het niet echt een redding.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef verleiding het volgende:
Barbara die kwaad wordt op iemand die haar leven redt.
Ik vond die tweede Morris wel okee, deze heeft zo iets glads, jankerigs en ranzig-flikkerachtigs vind ik. Die eerste Morris was een onzeker pubertje, maar daar was de rol ook naar geschreven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Morris wel ok.
Die aflevering stond ook op de 2e GTST dvd, toch? Toffe aflevering!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef Frey het volgende:
Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vanaf 5:30.![]()
Dat was nog eens acteren.![]()
![]()
Die hele aflevering was trouwens briljant.
Ik hoop het, maar het ging mij ineens wel erg vlot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Lauuwtje het volgende:
Komt irene eindelijk tot bezinnen? of is dit een poging tot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Frey het volgende:
Het wordt straksIk verwachtte het vandaag al een beetje. Ik ben er klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Het is de bedoeling dat Maxime met hem meespeelt natuurlijk. Ben benieuwd hoe het afloopt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef Sk00p het volgende:
Wat een belachelijke act van Ludo.. wat is hij nou weer van plan?
Ik vind het bijna zielig voor Maxime.Waar gaat dit heen!
Die makers zien niet eens in hou ze vooral zichzelf voor gek zetten, maarja wat wil je als die Jantien het opdringen van haar eigen jeugdtrauma's aan ons via Nina (en Ludo daar een pion in maken) belangrijker vindt dan de autonomie van bepaalde personages. Iets waarom Wilbert Gieskse de soap ook heeft verlaten, het bestaan van Robert Alberts stond in het teken van andere personages.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind het zo achterlijk dat Ludo tegen Irene doet alsof wraak nemen op Martijn onnozel is (wat het natuurlijk ook is) en toch doet hij dat. Dus zelfs Ludo beseft zelf hoe belachelijk zijn wraakpoging is en toch gaat hij er mee door.![]()
Wat is er in godsnaam met dat personage gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef verleiding het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:24 schreef verleiding het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wss gaan ze er nog intens lang omheen draaien met Bing/Sjors/Danny.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:44 schreef Apotheose het volgende:
dat van Bing zag je ook van veraf aankomen... Zou Sjors "neuj" zeggen op het aanzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ja verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die 10 verschillende versies van Ludo....![]()
Vanaf volgende aflevering heeft ie een emo pluk en doet ie aan automutilatiequote:
Wel een geniale uitspraak.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
hehehe, 'had ik haar maar meer van die zooi gegeven', ja meid, dan was je van dr af en had je misschien je vent nog![]()
Sjors en Bing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |