die werken ook , en je hebt 3 maanden garantie op de discquote:
http://www.eurogamer.net/articles/two-worlds-ii-preview?page=2quote:All of which should hopefully be enough to cheer up anyone who found the first game boring. With a campaign that should take, at a minimum, 25 hours to get through, and side-quests and multiplayer oddities that should push that number well into three figures, Two Worlds II is looking surprisingly good. It's far too early to tell whether it's got what it takes to banish memories of the first game, but it certainly appears to be going in the right direction.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand de Just Cause 2 demo al gespeeld ?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/two-worlds-ii-preview?page=2
Eenmaal thuisgekomen verwacht ik hier straks een foto van een schuimbekkende Quila.
Ik heb hem niet! En dacht dat er op de xbox 360 ook een turok wasquote:
Is er ook! En daar reageerde hij denk ik ook op omdat die klote was!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet! En dacht dat er op de xbox 360 ook een turok was!
ah vandaar! Nou just cause 2 demo net gedaan, en dat gaat hem denk ik niet wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is er ook! En daar reageerde hij denk ik ook op omdat die klote was!
NHL spellen zijn verrassend leuk ja, zelfs als je niks van de sport weetquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
Net de NHL 10 demo geprobeerd (lang leve de OS). Moet zeggen dat de game me behoorlijk kan bekoren.
Inderdaad, je kan zelfs in first person view vechten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
NHL spellen zijn verrassend leuk ja, zelfs als je niks van de sport weet
die van ea zijn meestal beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
Net de NHL 10 demo geprobeerd (lang leve de OS). Moet zeggen dat de game me behoorlijk kan bekoren.
Uhm, beter dan...? NHL 10 is van EA idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die van ea zijn meestal beter, alleen NBA2K is beter met basketbal
je hebt ook NHL2Kquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, beter dan...? NHL 10 is van EA idd.
vind m ook niet echt leuk. beetje saaie actie. t ziet er wel goed uit voor een spel met zo'n grote wereld. en die grappling hook is wel geinig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah vandaar! Nou just cause 2 demo net gedaan, en dat gaat hem denk ik niet worden
quote:Hello Roy,
Thanks for placing your order with us at TheHut.com, order number ***
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
* Dead Rising 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RAAAAAAAAAAAAAGEis die al uit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik die ook wel ga spelenquote:
Voor of na Fallout 3?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ook wel ga spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |