quote:Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef EricT het volgende:
Toegelaten tot zij-instroom geneeskunde Groningen (volgens officieuze bronnen)
Je moet ook niet snel doorrijden, maar even blijven hangen! Als je alle mensen wegdenkt is het best een leuk durpkequote:Op maandag 15 maart 2010 21:45 schreef June. het volgende:
[..]
AlmeloJe hoeft er alleen maar doorheen te rijden en je hebt al een depressie te pakken.
Ik heb 'm gedaan over Takayasu's arteritis, inclusief een klein clipje van een house aflevering waar het voorkwam :p waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Voor de geïnteresseerden: linkquote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef Kassaa het volgende:
Ik moet donderdag voor vaardigheidsonderwijs een presentatie houden van 8 minuten over een medisch onderwerp (waarbij het vooral draait om de presentatievaardigheden), iemand een idee voor een onderwerp?
Aankomend studiejaar doe ik dan het schakeljaar (Jaar 2 en 3 in één keer), het jaar daarna beginnen met M1 + MD/phD traject.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef dotKoen het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ga je dan ergens met je co-schappen starten?
Indrukwekkend. En hoe lang doe je daar dan over? In welk veld ga je dan onderzoek doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:24 schreef EricT het volgende:
[..]
Aankomend studiejaar doe ik dan het schakeljaar (Jaar 2 en 3 in één keer), het jaar daarna beginnen met M1 + MD/phD traject.
Starla is inmiddels vast druk bezig een case report in NEMJ te krijgenquote:PS: Sorry Starla dat ik je casus zo in de war schop
geloof dat er voor het hele traject 6 jaar staat. Onderzoeksveld zal naar alle waarschijnlijkheid liggen in ethnomedicine/pharmacy icm (tropische) huidziekten/wondinfecties.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Indrukwekkend. En hoe lang doe je daar dan over? In welk veld ga je dan onderzoek doen?
[..]
Kunnen jullie je over laten plaatsen? Welk co-schap moet je nu alleen doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef Pluizel het volgende:
Oh bagger, ik ben weer alleen op de afdeling het volgende co-schap. het meisje dat bij me zat heeft zich over laten plaatsen naar gyn. Dat worden lange 5 weken. En ik was net zo gewend geraakt aan het samen lunchen
Dat is ook niet echt aardig van dr..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef Pluizel het volgende:
Oh bagger, ik ben weer alleen op de afdeling het volgende co-schap. het meisje dat bij me zat heeft zich over laten plaatsen naar gyn. Dat worden lange 5 weken. En ik was net zo gewend geraakt aan het samen lunchen
Gratis etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:33 schreef Repeat het volgende:
Ga je toch lunchen met andere co's?
Bellen in het Bronovo om samen gratis te gaan eten![]()
Wij hebben supergoeie soep voor 45ct, elke dag twee soorten, maar het avondeten is altijd een bult halflauwe smakeloze klats die nergens op lijktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Gratis eten![]()
Dat hebben we hier niet. Hier hebben we alleen boze gaarkeukenmedewerkers die meestal eetbaar, maar soms erg vies eten op je bord gooien (als avondeten dan, de broodjes enzo zijn allemaal best lekker)
Preciesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben supergoeie soep voor 45ct, elke dag twee soorten, maar het avondeten is altijd een bult halflauwe smakeloze klats die nergens op lijkt
Bij ons hebben ze kroketjes in de lunchpauze, daar valt weinig verkeerd aan te doen, en het heeeeeeeeeeeeeele ziekenhuis ruikt er dan ook naarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Precies.
Zo durf ik geen stamppotten meer te eten in het UMC. Daar zitten soms erg smerige ondefinieerbare brokken in die ik liefst naar de PA zou sturen
Als er trouwens friet wordt geserveerd is de rij ook direct 2 maal zo lang.
Patat!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Precies.
Zo durf ik geen stamppotten meer te eten in het UMC. Daar zitten soms erg smerige ondefinieerbare brokken in die ik liefst naar de PA zou sturen
Als er trouwens friet wordt geserveerd is de rij ook direct 2 maal zo lang.
Verschilt heel erg per coschap waar je zit, in Arnhem mocht ik tijdens mijn diensten voor 9 euro gratis etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Gratis eten![]()
Dat hebben we hier niet. Hier hebben we alleen boze gaarkeukenmedewerkers die meestal eetbaar, maar soms erg vies eten op je bord gooien (als avondeten dan, de broodjes enzo zijn allemaal best lekker)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:34 schreef June. het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per coschap waar je zit, in Arnhem mocht ik tijdens mijn diensten voor 9 euro gratis etenEn elke keer was het echt superlekker.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:49 schreef dotKoen het volgende:
Oh, je mocht ter waarde van 9 euro gratis eten pakken, nu begrijp ik het. Ik las: 'na betaling van 9 euro mag je gratis eten'. Blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |