plasmaquote:Op zondag 14 maart 2010 17:40 schreef DDM het volgende:
Is dat lactaat uit het plasma of uit liquor bepaald? Gaarne wat specifieker zijn.
Bij ons mocht het over alles gaan, zelfs je caviaquote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef Kassaa het volgende:
Ik moet donderdag voor vaardigheidsonderwijs een presentatie houden van 8 minuten over een medisch onderwerp (waarbij het vooral draait om de presentatievaardigheden), iemand een idee voor een onderwerp?
Ouders moeten de mogelijkheid hebben onderzoek te laten uitvoeren naar BRCA gen mutaties bij hun ongeboren kind, met de intentie vrouwelijke embryo’s die de gen mutatie dragen te aborteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:12 schreef Kassaa het volgende:
Ik moet donderdag voor vaardigheidsonderwijs een presentatie houden van 8 minuten over een medisch onderwerp (waarbij het vooral draait om de presentatievaardigheden), iemand een idee voor een onderwerp?
Mja maar dat alles, ben totaal inspiratieloos. Moest afgelopen vrijdag GWO presenteren en vorige week dinsdag een referaat over diabetes, heb er ook totaal geen zin in. Het komt er waarschijnlijk ook op neer dat ik een wikipedia-artikel samenvat, dacht dat dat echt over zou zijn na de middelbare schoolquote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij ons mocht het over alles gaan, zelfs je cavia
Ik heb mijn profielwerkstuk-presentatie deels opnieuw gehouden, maar als die niet medisch was zou ik een leuk artikel presenteren, dan zit je altijd wel goed en hoef je zelf niet zo diep over de inhoud na te denken. Een meisje vorig jaar in mijn groepje had een presentatie gehouden over een artikel waarin stond dat vrouwen die nachtdiensten werken meer borstkanker kregen, best interessant
In principe maakt het echt geen zak uit wat je vertelt, het gaat puur en alleen om je presentatievaardigheden. Ze hebben nu gezegd dat het iets medisch moet zijn omdat dat makkelijker te beoordelen is voor die mensen van de medische psychologie (of waar ze ook van zijn), want voorgaande jaren waren er mensen geweest met presentaties over hogere natuur/wiskunde en daar begreep niemand wat vanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Mja maar dat alles, ben totaal inspiratieloos. Moest afgelopen vrijdag GWO presenteren en vorige week dinsdag een referaat over diabetes, heb er ook totaal geen zin in. Het komt er waarschijnlijk ook op neer dat ik een wikipedia-artikel samenvat, dacht dat dat echt over zou zijn na de middelbare school.
Edit, ik ga niet iets ethisch doen, totaal uitgekauwd en ik maak me op een of andere manier nooit populair met dat soort dingen vanwege een vaak nogal pragmatische kijk op voor alle schattige geneeskundemeisjes gevoelige onderwerpen.
Op Ons Oude Tuin Terras At Frits Verse Groenten Van Albert Heijnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Asgard het volgende:
Some Say Marry Money But My Brother Says Big Breasts Matter Most![]()
Die is lekker, kende ik nog niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:06 schreef gohan16 het volgende:
O, o, o, TT: als Feyenoord verliest gaan vele ajacieden applaudiseren hè
ik zie een TT voor het volgende deel.
Of Gohan heeft een 13e hersenzenuw ontdekt waar wij nog niet van wetenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef Merel1808 het volgende:
I don't want to burst your bubble, maar zit daar niet een A teveel in?
FC Twentequote:Op maandag 15 maart 2010 21:39 schreef June. het volgende:
[..]
Of Gohan heeft een 13e hersenzenuw ontdekt waar wij nog niet van weten.
Btw: voetbal =maar FC Twente
![]()
Almeloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |