Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Brutal. Fucking. Metal.
Tuurlijk wel!!!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wederom pics, en nu wel van je eigen
nice, MW is wel koelerquote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziehier. Links Mooi Wark (goh...) rechts Normaal Oerend Hardje.
Normaal is rozerquote:
zal straks ns kiekenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
San
Ik sta in het almelo's weekblad![]()
En ik ben al zo lekker fotogeniek
Hoi Daywalker!quote:
Waar heb ik mezelf ingewerkt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoi Daywalker!
Hoi kinnen van Daywalker!
Werkze, doeiquote:
Gatver.. Kreeg altijd kippenvel als ik daar op beet. Naar spul.quote:
Heuj Femke!, verklaar!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Fems het volgende:
Eetze!
Mijn voer wordt volgens mij voor me gemaakt!
Ik zou koken voor mij en mn zieke huisgenootje! Maar mijn andere huisgenootje vroeg of we met haar mee aten! Buritotaart ofzo.quote:
wat liefquote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik zou koken voor mij en mn zieke huisgenootje! Maar mijn andere huisgenootje vroeg of we met haar mee aten! Buritotaart ofzo.
Ik wil er ook 1!quote:
Lief!, ik kook wel 'n keer om het goed te makenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Fems het volgende:
Het zijn wel de minidingen! Dus je hebt ze zo op. Dus alvast nog 1!
Oke, panz, ook 1 voor jou!
Je kan er zo lekker op zuigenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Fems het volgende:
Het zijn wel de minidingen! Dus je hebt ze zo op. Dus alvast nog 1!
Oke, panz, ook 1 voor jou!
Hiquote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef Kreator het volgende:
...4 shoarmabroodjes..
Nu maar es photoshoppen.
Ik vond 'm een leuke film, 2 maanden terugquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net The Box gezien. Vage film![]()
En nu ga ik weer ff weg
Sjoemie.quote:
En hoe kan jij die gezien hebben 2 maanden geleden???quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vond 'm een leuke film, 2 maanden terug
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
En hoe kan jij die gezien hebben 2 maanden geleden???
Ik heb ' m ook net op DVD gezien.Ik ga daar echt geen bioscoopkaartje voor betalen.
plaatsen!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik heb een paar fuckin toffe foto's van mezelfEn dat voor een niet fotogenieke persoon.
Da's inderdaad apart !quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik heb een paar fuckin toffe foto's van mezelfEn dat voor een niet fotogenieke persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
zien natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Da's inderdaad apart !Ja tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kan er een laten zien ja...dat vraagt natuurlijk om meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Er is op bepaalde plaatsen zeker een teveel van mijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is er teveel van jou dan? denk t niet....
Niet op plekken die zichtbaar zijn op de eerste foto iigquote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is op bepaalde plaatsen zeker een teveel van mij
Dank jequote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Fems het volgende:
Mooie foto San!Wel gewaagd dat je ze plaatst! Knap dat je dat doet!
Er gaat niets boven een beetje houvastquote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is op bepaalde plaatsen zeker een teveel van mij
Dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een beetje houvast
Ik weet niet wie je bent, but thank you for the comment.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet op plekken die zichtbaar zijn op de eerste foto iig
Marten is okay. (Y).quote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wie je bent, but thank you for the comment.
Geboren en getogen Enschedeer en sinds er geen Enschede-topic meer is (goeie ouwe tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, but thank you for the comment.
Gerard!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond, ik heb godsgruwelijke honger, niet te zuinig.
Die is op maandag nooit open!quote:
Huh? wat is het nu dan? wij wouden vrijdag naar die andere pizzaria, Roberto's, maar die zat gewoon dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kwam vrijdag trouwens masada binnen.
"3 pizza calzone alstublieft!!'
Ze keek me echt aan
"Uuuh, we zijn geen pizzaria meer!"
Gelukkig woon ik in de stad!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Huh? wat is het nu dan? wij wouden vrijdag naar die andere pizzaria, Roberto's, maar die zat gewoon dicht, terwijl het nog wel aardig druk was qua uitgaan. Sta je dan, terwijl je alweer godsgruwelijke honger hebt.
25 Mei begin ik op de KMS!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je woont toch in oldenzaal?
Wanneer moet je opkomen btw?
Nee niet op gaan happen markoquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Robinhoo het volgende:
Oldenzaal is mooiere stad dan Almelo, zeker qua uitgaan.
quote:
Oke dan ga ik een keer met jou uit in Almelo, laat me die mooie tenten zien.quote:
Kont Met Sap?quote:
Nice, moet je voor de tijd je spijkerbroek al inruilen voor t groen of krijg je daar je uitrusting pas?quote:
Koninklijke Militaire Schoolquote:
Nee, de eerste dag gaan we naar Utrecht de PGU ophalenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nice, moet je voor de tijd je spijkerbroek al inruilen voor t groen of krijg je daar je uitrusting pas?
Heu lekker naar limburgggquote:
Aha, weet je al waar je terecht komt na je schoolperiode?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, de eerste dag gaan we naar Utrecht de PGU ophalen
dacht ik!
9 maanden Weertquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha, weet je al waar je terecht komt na je schoolperiode?
Of dat je intern gaat/moet
Neem aan dat je dan intern gaat...elke dag op en neer lijkt me niet wat vanaf daar....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
9 maanden Weert
9 maanden Amersfoort
en dan hoogstwaarschijnlijk geplaatst te Havelte
Welnee!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
En dan mag je op missie en word je doodgeschoten
Klopt, tegen die tijd zal het Afrika zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef Redbaron het volgende:
tegen de tijd dat Daniel klaar is met zn opleiding zijn ze weg uit afghanistan
Kom een keer langsquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
9 maanden Weert
9 maanden Amersfoort
en dan hoogstwaarschijnlijk geplaatst te Havelte
maakt ook niet uit jah, je kiest voor defensie of niet. Je weet dat je wordt uitgezonden, nu, over 2 maand of over 2 jaar. Je gaat iig.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Klopt, tegen die tijd zal het Afrika zijn
Hoe vaak per dag fap jij wel niet? heb jij nooit ruzie met je hand?quote:
quote:
Dat zeiden de omgekomen soldaten in Afghanistan ookquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeiden de omgekomen soldaten in Afghanistan ook
goed voor de overbevolkingquote:
dan moet je opstaanquote:
Daar zijn effectievere manieren voor te vinden.quote:
atoombom op chinaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn effectievere manieren voor te vinden.
Ja, want iedereen die uitgezonden wordt gaat dood!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeiden de omgekomen soldaten in Afghanistan ook
Jij weet best dat ik overdrijfquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die uitgezonden wordt gaat dood!
Net als dat elk vliegtuig gekaapt wordt en elke beer is een pedobeer hè San?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zitten jullie allemaal op MSN ofzo?
Zonder oorlog had je nu geen paard maar een pferdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik overdrijfEn jij weet mijn mening inzake oorlogen ook. Dus stel je niet aan.
Jupquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zitten jullie allemaal op MSN ofzo?
Jawa, als Duitsland niet was begonnen had ze gewoon een paard.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zonder oorlog had je nu geen paard maar een pferd
Ik was eerst!quote:
wanneer?quote:
ah, die met die pijlquote:
Preciesquote:
Feit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:34 schreef Redbaron het volgende:
=batsbaar
Dat he'j met lesbische meisjes die scherpe nagels hebben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een flinke kras op m'n buikHoe kom ik daar nu weer aan...
te weinig weekmakersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
Dat is reeds gebeurd. Ik ben alweer terug van een gelegenheid waar ze dorstlessers tappenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet je opstaan
Sorryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
Wou jij nu gaan zeggen dat het niet zo is dan?quote:
hij heeft alleen oog voor henquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wou jij nu gaan zeggen dat het niet zo is dan?
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nou serieus wat met haar?
Wat wil je nu voor reactie dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:10 schreef Redbaron het volgende:
en toch is nath lekkerder
Dat je het ermee eens bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat wil je nu voor reactie dan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Don't care, nog steeds is hij een man
quote:
quote:
Ratelaarsterquote:
Haakonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:22 schreef haakon het volgende:
Selma
ben nu hard en zielig aant luisteren
eeyyquote:
Twentuhquote:
Valt mee, wel veel pottenkijkersquote:
Frutselquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ratelaarster![]()
[..]
Haakon![]()
![]()
[..]
eeyy![]()
![]()
[..]
Twentuh![]()
[..]
Valt mee, wel veel pottenkijkers
Ben je wel belanghebbende?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef James-Hetfield het volgende:
Bleh, moet een bezwaar opstellen tegen de OZB
voor je ouders ofwat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef James-Hetfield het volgende:
Bleh, moet een bezwaar opstellen tegen de OZB
aww, zo lief naiefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:40 schreef Robinhoo het volgende:
OZB = omzetbelasting ofzo?Ik heb echt geen idee.
Mogguhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Goedemorgen!! Weer een dag dichter bij de dood!
Femsquote:
Robinhooooquote:
Samzzquote:
Hmm. Maar dan toch om de OZB en niet naar de OZB? Iquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef James-Hetfield het volgende:
Bezwaar voor mezelf.
Woning is in een maand met bijna een ton meer waard geworden.
Beetje vreemd
quote:
quote:
OZB = OnroerendeZaakBelasting = een belasting voor eigenaren en gebruikers van onroerende zaken (o.a. huizen)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:40 schreef Robinhoo het volgende:
OZB = omzetbelasting ofzo?Ik heb echt geen idee.
je krijgt toch jaarlijks een OZB-beschikking?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef James-Hetfield het volgende:
Bezwaar voor mezelf.
Woning is in een maand met bijna een ton meer waard geworden.
Beetje vreemd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb knuffels nodig.. Wat een dag hier...
Klopt, maar de woning is in december 2008 voltooid en opgeleverd, aanschafwaarde 235.000 euro, en op 1 januari 2009 al geschat op 310.000 euro.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
OZB = OnroerendeZaakBelasting = een belasting voor eigenaren en gebruikers van onroerende zaken (o.a. huizen)
[..]
je krijgt toch jaarlijks een OZB-beschikking?
[TK] Panda's, heel veel panda'squote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Veel mensen die in en uit mijn kantoor lopen en die niet mogen zien dat ik fok
quote:
+1 behulpzaam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[TK] Panda's, heel veel panda's
voor maar 30 euro
Das inderdaad best veel.. Hopen dat je bezwaar ontvankelijk verklaard wordt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Klopt, maar de woning is in december 2008 voltooid en opgeleverd, aanschafwaarde 235.000 euro, en op 1 januari 2009 al geschat op 310.000 euro.
Aardige prijsstijging in een maand dacht ik zo.
Ik kan de komende 10 vrijdagen nietquote:
Knuffel geeftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
Dat is mooi nieuws en slecht nieuws tegelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan de komende 10 vrijdagen niet
Ga toneelles volgen
keej, dat is inderdaad een wat rare situatie qua OZB... maar het kan heel goed dat de aanschafwaarde niet gelijk staat aan WOZ-waardequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Klopt, maar de woning is in december 2008 voltooid en opgeleverd, aanschafwaarde 235.000 euro, en op 1 januari 2009 al geschat op 310.000 euro.
Aardige prijsstijging in een maand dacht ik zo.
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej, dat is inderdaad een wat rare situatie qua OZB... maar het kan heel goed dat de aanschafwaarde niet gelijk staat aan WOZ-waardeal denk ik dat de gemeente wel in gaat zien dat 75.000 erg veel is, niet echt reeël zeg maar
ben benieuwd naar de reactie van de gemeente!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook.
Dus, bezwaartje opstellen
buiten lunchen is mij iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Kreator het volgende:
Die zon is prettig idd. Al hoorde ik dat het weer ging sneeuwen einde vd week.
Maar goed, zo lekker buiten lunchen dus.
werk in de stad. Markt op dinsdag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
buiten lunchen is mij iets te veel van het goede
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Waarom ben ik nou de enige in de straat met stormschade
Kan er ook eens een tijd NIETS kapot gaan![]()
En waarom heb je verdomme overal een verzekering voor maar krijg je niets vergoed als je eindelijk eens in al die jaren wat claimt of je zit weer aan dat tering Eigen Risico
Bijenkorf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Redbaron het volgende:
straks naar enschede, tips waar je een goede zonnebril kunt kopen?
hmm, dat klinkt weer echt als verzekeringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Waarom ben ik nou de enige in de straat met stormschade
Kan er ook eens een tijd NIETS kapot gaan![]()
En waarom heb je verdomme overal een verzekering voor maar krijg je niets vergoed als je eindelijk eens in al die jaren wat claimt of je zit weer aan dat tering Eigen Risico
definieer goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Redbaron het volgende:
straks naar enschede, tips waar je een goede zonnebril kunt kopen?
een die ik tijdens het rijden op kan hebben en geen last van zon/schittering.quote:
QFTquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Robinhoo het volgende:
Als het gaat sneeuwen ga ik emigreren.
*knuffeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |