Hebben jullie dat ook wel eens? Dat een meisje je verliefd aan staat/zit te kijken. Meestal zijn het van die meisjes die een blokjesbeugel hebben, een soort van bandvlecht maken van hun haar(dus dat een pluk haar gevlecht word en dan rondom der hoofd loopt) en ze vinden alles wat David Guetta aanraakt leuk. Dit is mij vandaag overkomen. Nouja, eigenlijk al veel langer want ik zie haar echt elke week maar ik spreek haar nooit aan want daar heb ik de behoefte niet voor. Bovendien staat ze altijd met der iPod touch te zwaaien. Het viel me nu pas op dat ze me elk keer vol passie aan kijkt. Een glinsterende traanoog-achtige gloed in haar ogen die mij als een beveilegingscamera noulettend in de gaten houd. Als ik terug kijk verschijnt er een soort van vriendelijke gezichtsuitdrukking maar het zet net niet door. Het is het allemaal net niet. Ik weet zeker als ik op haar af zou stappen zou ze der telefoon pakken en doen alsof ze aan het bellen is enkel en alleen maar om geen contact te hebben met mij(en vele andere. Ze doen het er om) maar die ogen.....
Bedoelen ze dit nou met zaadvragende ogen?
Klacht: Niet weten wanneer een meisje zaadvragende ogen heeft