Oh, we zijn van mijn TVP afgestaptquote:
Jammer!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef Steve2907 het volgende:
Celtics kunnen geen ster signen.
Snap ik, maar ze zitten nu wel een maand zonder center (behalve Varejao dan)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 04:39 schreef popolon het volgende:
Z komt terug.
Ach, het wordt natuurlijk géén leuk spelletje meer op die manier. Dan zijn de Celtics onmogelijk goed en je doet er weinig aan. Daarbij gun ik het de Celtics ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Barca het volgende:
LeBron naar de Knicks? Hm ... dan wordt hij geen kampioen. Ik zie hem liever naar de Celtics gaan! Maar dan wel met behoud van Rondo, Allen, Pierce en Garnett!
Qua positie is dat overigens niet zinvol. Dan hebben de Celtics meer aan Bosh.
Je bedoelt Lebron i.p.v. Howard?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:09 schreef Dunckie het volgende:
Wel een beetje cynisch dat de Cavs Shaq signen om Howard te beteugelen, en hem en Ilgauskas als een soort verzekeringspolis voor elkaar wilden hebben, en nu zitten ze zonder zowel Shaq als Z.
Vraag het eens op het basketbal-forum in Yahoo answers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef Clausule85 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een glazen kist waar een basketball in tentoongesteld kan worden. Weet niet of er echt een Nederlandse naam voor is, maar in de VS is dat wel een bekend fenomeen. Het is voor een gesigneerde bal voor mijn vriend. Iemand tips waar ik zo'n kist (in Nederland) kan vinden? Bijna geen enkele webwinkel in de VS verzendt naar Nederland...
Bedankt!
Nee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:02 schreef ujjain het volgende:
[..]
Ach, het wordt natuurlijk géén leuk spelletje meer op die manier. Dan zijn de Celtics onmogelijk goed en je doet er weinig aan. Daarbij gun ik het de Celtics ook niet.
[..]
Je bedoelt Lebron i.p.v. Howard?
[..]
Vraag het eens op het basketbal-forum in Yahoo answers.
Alleen jammer dat ie niet telde. Verder welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Dunckie het volgende:
Heeft iemand nog die ZIEKE alley-oop van Lebron gezien vannacht?
hier vind je hem, zo tussen 0.55 en 1.05 ergens.
Bedoel je dit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef Clausule85 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een glazen kist waar een basketball in tentoongesteld kan worden. Weet niet of er echt een Nederlandse naam voor is, maar in de VS is dat wel een bekend fenomeen. Het is voor een gesigneerde bal voor mijn vriend. Iemand tips waar ik zo'n kist (in Nederland) kan vinden? Bijna geen enkele webwinkel in de VS verzendt naar Nederland...
Bedankt!
Weet niet of een Rose-Wade combo goed zal werken omdat ze beide hetzelfde type speler zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wade naar de bulls is natuurlijk ook een optie die goed mogelijk is. Combo Rose-Wade moet goed te doen zijn![]()
Maar wel vaak en met een Rose naast je gaat dat niet werken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Steve2907 het volgende:
Nee volgens mij gaat dat zeker werken. Wade moet niet altijd de bal hebben. Een PG zoals Rose gaat hem beter maken.
Klopt.. En met een goede outside schutter als PG die zo bal dominant is( Fisher, Steve Blake enz..)quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:43 schreef ujjain het volgende:
Dat is inderdaad ook mijn mening. Dwyane Wade, Kobe Bryant, Lebron James zijn guards-forward. Deze moet je combineren met een lange man zoals Bosh Howard of Gasol oid.
Deze superstar guards hebben niet heel veel aan een goede PG, omdat ze zelf zoveel aan de bal zijn en zelf heel vaak het spel verdelen.
Het is veel idealer om ze te combineren met een goede center of power forward. Zo win je prijzen.
Zowel Miller als Roy waren ontevreden begin van het seizoen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Steve2907 het volgende:
Inderdaad, niet perfect, maar kan me moeilijk voorstellen dat het helemaal niet werkt. Miller-Roy in Portland lijkt bijvoorbeeld toch wat mee te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |