abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78593670
Gezien het feit dat ik weinig verstand heb van computers/laptops etc wil ik graag een beroep doen op Fok!ers die wel iets afweten van deze producten.

Ik ben namelijk van plan om binnenkort een mini laptop (ook wel Netbook genoemd?) aan te schaffen. Echter heb ik geen idee welke soorten er zijn, en belangrijker nog, welk merk of type ik het beste kan gebruiken. Het laptopje heb ik alleen nodig voor op het web te surfen en verslagen te typen. Wellicht ook een filmpje kijken maar dat zal niet vaak voorkomen. Verder heb ik een budget van ongeveer 250 euro.

Wellicht kan iemand van jullie me helpen? Alvast bedankt!
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_78593811
Ik heb een tijd terug een Acer Aspire One gekocht.

Die moet je niet kopen, want daar staat linpus op.

Dat wil je echt niet.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:47:58 #4
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78594011
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef Edwinuss het volgende:

[ afbeelding ]

Dat wil je echt niet.
Thanks voor de tip!
pi_78594025
Om nog even aan te vullen met een koopgids: http://besteproduct.nl/Ar(...)book_en_netbook.html
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_78594035
Koop nou maar gewoon een beetje compacte laptop.
Een netbook ga je spijt van krijgen. Altijd.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78594187
Bedankt voor de tips iedereen! Straks ga ik even alles doorlezen. Nu werken
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_78594254
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef vosss het volgende:
Koop nou maar gewoon een beetje compacte laptop.
Een netbook ga je spijt van krijgen. Altijd.
Eens.. ik heb een jaar met mijn HP mini 2133 gedaan. weinig mis mee maar niet fijn om veel te gebruiken. allereerst is de resolutie van 1024 bij nogwat niet voldoende. sommige websites werken dan niet. daarnaast krijg je koppijn door zolang naar een klein scherm te kijken.

Ik denk dat je meer aan een 13 inch notebook hebt dan een 10 inch netbook.
pi_78594285
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef Edwinuss het volgende:

[ afbeelding ]

Dat wil je echt niet.
Je moet altijd een beetje goed onderzoek doen voordat je iets koopt. Net zoals vroeger toen je een winkel binnenliep kocht je niet meteen het eerste wat je opviel van de schappen zonder vragen te stellen. En nu is het ook wel zo, al koop je (bijna) nooit meer direct uit een winkel maar alles online.
pi_78594423
ik hoop dat je hem tenminste voor een lage prijs hebt kunnen kopen TS?

anders valt het des te meer tegen
pi_78594454
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef waternet het volgende:

[..]

Je moet altijd een beetje goed onderzoek doen voordat je iets koopt. Net zoals vroeger toen je een winkel binnenliep kocht je niet meteen het eerste wat je opviel van de schappen zonder vragen te stellen. En nu is het ook wel zo, al koop je (bijna) nooit meer direct uit een winkel maar alles online.
Dat was ook mijn fout, ik kocht deze ook zonder ook maar enig onderzoek te doen. Heel stom. Hier heb ik dan wel weer van geleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')