Thanks voor de tip!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een tijd terug een Acer Aspire One gekocht.
Die moet je niet kopen, want daar staat linpus op.
[ afbeelding ]
Dat wil je echt niet.
Eens.. ik heb een jaar met mijn HP mini 2133 gedaan. weinig mis mee maar niet fijn om veel te gebruiken. allereerst is de resolutie van 1024 bij nogwat niet voldoende. sommige websites werken dan niet. daarnaast krijg je koppijn door zolang naar een klein scherm te kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef vosss het volgende:
Koop nou maar gewoon een beetje compacte laptop.
Een netbook ga je spijt van krijgen. Altijd.
Je moet altijd een beetje goed onderzoek doen voordat je iets koopt. Net zoals vroeger toen je een winkel binnenliep kocht je niet meteen het eerste wat je opviel van de schappen zonder vragen te stellen. En nu is het ook wel zo, al koop je (bijna) nooit meer direct uit een winkel maar alles online.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een tijd terug een Acer Aspire One gekocht.
Die moet je niet kopen, want daar staat linpus op.
[ afbeelding ]
Dat wil je echt niet.
Dat was ook mijn fout, ik kocht deze ook zonder ook maar enig onderzoek te doen. Heel stom. Hier heb ik dan wel weer van geleerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef waternet het volgende:
[..]
Je moet altijd een beetje goed onderzoek doen voordat je iets koopt. Net zoals vroeger toen je een winkel binnenliep kocht je niet meteen het eerste wat je opviel van de schappen zonder vragen te stellen. En nu is het ook wel zo, al koop je (bijna) nooit meer direct uit een winkel maar alles online.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |