Ik ben heul niet chagerijnigquote:
Goedquote:
het is geen pijn aan de handjes koud meer neequote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lekker hevind het nog wel wat fris, het kan ook maar net
[..]
Hier nietmooi paars / oranje
En dat mocht ook wel een keerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is geen pijn aan de handjes koud meer nee
Ik heb geen idee wat precies jouw probleem is, maar een gezellig gesprekje start je maar met iemand die wel zin heeft om tegen jouw te praten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de opzet : dat ik hier furieus op ga reageren zodat ze er mij uit smijten , maw probeer je mij een ban aan te smeren gladde huichelaar ?
Ik heb lekker in het zonnetje vanmiddag in de pauze een peukie gedaan. das ook wel errug chill weerquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat mocht ook wel een keerIk heb vandaag zelfs m'n zonnebril opgehad omdat de zon zo fel was
oeh vertel dan watquote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik heb een heel tof cadeau voor m'n stalgenootje die 15 () word
met mij ook erg relaxquote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedmet jou?
Morgen nieuwe hakken shoppen
Ik heb een haarverzorgingspakket samengesteld met L'Oreal Elvive producten, een toffe clip voor in het haar en een cadeaubon die in een make-up tasje verstopt zitquote:
Maar jij doet ook niet mafquote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil dat soort nare dingen niet horen
Waar kreeg je nog meer een foto van? Oh ja, m'n Loubies hequote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef perro. het volgende:
[..]
met mij ook erg relax
ik had geen geel envelopje.
nu wil ik er 2. ook nog van je aanwinsten morgen.
yep , je staat nu minus 24...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
nou, heb ik toch weer één goede daad verricht he
Niet?quote:
waar heb je dat aan verdiend dan?quote:
ok , burn to the ground enzo ....quote:Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat precies jouw probleem is, maar een gezellig gesprekje start je maar met iemand die wel zin heeft om tegen jouw te praten.
Ik niet
Soms danquote:
permban enzoquote:
en evil dan?quote:
Topic ban is ook al goed (al zou dat wel niet mogelijk zijn)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |