quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dr is niks mis met werken in nederland
zeg ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dr is niks mis met werken in nederland
ja die wisten blijkbaar niet dat carnaval alweer weken geleden isquote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vond het een goed protest, alleen die 3 roze trollen hadden niet gemoeten. Dat geeft weer zo een vertekend beeld
Jaaquote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wilde ik ook noemen.
Martha Wainwright.
Wat zou het zijn? Iemand geluisterd naar het radio debat?quote:HenkKrol - Om 24 uur hebben we belangrijk nieuws inzake de hostiekwestie. Wie het wil lezen op www.gk.nl moet dus nog even wakker blijven. 3 minutes ago via web
*knuffel*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme wat is het leven toch zwaar oneerlijk af en toe... net afscheid wezen nemen van mijn 'tante' (niet helemaal qua bloedband maar wel qua gevoel) Dan sta je daar aan dat bed, weet je echt even niks meer te zeggen en waar ze dan de kracht vandaan haalt om je een boodschap mee te geven... zo mooi.... blij dat ik geweest ben... triest dat het onvermijdelijke gaat gebeuren
Moest het effe kwijt... zo maar even Snow Patrol luisteren denk ik en een lekker potje janken ofzo....
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme wat is het leven toch zwaar oneerlijk af en toe... net afscheid wezen nemen van mijn 'tante' (niet helemaal qua bloedband maar wel qua gevoel) Dan sta je daar aan dat bed, weet je echt even niks meer te zeggen en waar ze dan de kracht vandaan haalt om je een boodschap mee te geven... zo mooi.... blij dat ik geweest ben... triest dat het onvermijdelijke gaat gebeuren
Moest het effe kwijt... zo maar even Snow Patrol luisteren denk ik en een lekker potje janken ofzo....
welk programma, kunnen we het allemaal zien straks op uitzending gemistquote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Stroekie het volgende:
@tmm allemaal nuenense politiek op ned 2 met frans bromet
Er wordt wel teruggegrepen op dingen uit Cadans ja... Misschien niet alles, maar ja, zo gaat datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
@ wonderer
kerel, ik heb je boek uit! eindelijk!!tis een heerlijke leesweg-boek.
![]()
worden nog wel de verhalenlijnen verder uitgewerkt?
een jaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er wordt wel teruggegrepen op dingen uit Cadans ja... Misschien niet alles, maar ja, zo gaat dat
Gefeliciteerd trouwens, heeft je maar je een jaar gekost
ncrv document aflevering zonnebloemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welk programma, kunnen we het allemaal zien straks op uitzending gemist![]()
Het heeft hier trouwens wel heel erg gestormd, we hebben veel schade, heb ik gehoord![]()
vervelend moet je straks ook nog deel 2 die kant uit brengenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een jaar?ja, i've been busy..
trouwens, in Thailand had ik alleen jouw boek gelezen. De rest wat ik had meegenomen ging weer ongelezen mee.
teruggegrepen? gaat deel 2 verder waar deel 1 ophield? of zitten er sprongen in de tijd? Ik wil weten wat er met die dochter is gebeurd... hahaha
Tegen het einde zei ik nog hard op: oi, dios mio... toen ie werd betrapt door die moeder.. haha
maar goed, je boek gaat door de hele club. Iedereen wil em wel lezen....dus ik heb em daar achtergelaten.
mieke?? u crazy bitch..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
joepie mieke is er weer. Ben je nu al in nl ?
hahaha nadat ik em heb gelezen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vervelend moet je straks ook nog deel 2 die kant uit brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |