Nou dat graatmagere valt best mee... die salade is juist bedoeld om dat te bereikenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Maar dan had ik zo'n salade gekocht als zijnde een maaltijd, dus ja, dan bestaat er het gevaar van snaaien en alles en naja, jullie zijn vast allemaal van die perfecte, graatmagere kerels en alles.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als je een vent van 53 ziet met een knul van 19, dan is dat toch fout, ook al zegt die knul van 19 dat helemaal gelukkig is met die ouwe knar.
Paar weken geleden moest Brad boodschappen doen en die kwam thuis met een zak sla en ingredienten voor een salade. Stond wel even te kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel eens, na het eten van zo'n "maaltijd-"salade heb gedacht: heb ik hier genoeg aan? Heb jij hier genoeg aan, Waxxer?
Maar dan had ik zo'n salade gekocht als zijnde een maaltijd, dus ja, dan bestaat er het gevaar van snaaien en alles en naja, jullie zijn vast allemaal van die perfecte, graatmagere kerels en alles.
Als de wet dat vindt, denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer is een leeftijdsverschil fout eigenlijk?
De wet zegt toch alleen iets over seks met een minderjarige?quote:
Als er minderjarigen in het spel zijn....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
In dat geval niet... behalve als er een flink leeftijdsverschil is en er niet echt sprake is van een gelijkwaardige relatie....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De wet zegt toch alleen iets over seks met een minderjarige?
Maar dat is al fout wanneer de 1 17jr is en de ander 18...
Nou... door het zien van previews van de film ben ik wel heel nieuwsgierig geworden... wou eigenlijk ook te weten komen of het de moeite waard isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wil ik al heel lang een keer ergens halen, is het wat?
Ja. Alleen is dat in het aangehaalde voorbeeld niet eens im Frage want de ene sloeg het aanbod van de ander afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er minderjarigen in het spel zijn....
Volgens mij is de wet heel concreet daarin... Het zou vreemd zijn dat er zo'n ruimte voor eigen interpretatie is. Toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval niet... behalve als er een flink leeftijdsverschil is en er niet echt sprake is van een gelijkwaardige relatie....
Wanneer het onsmakelijk oogt, is mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Als je niks fout gedaan hebt is het toch prima... lekker laten lullen joh...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat in het aangehaalde voorbeeld niet eens im Frage want de ene sloeg het aanbod van de ander afIk kan echt serieus heel HEEL er pissig worden over dat soort insinuaties, of ze nu grappig zijn bedoelt of niet. Verhalen gaan namelijk hun eigen leven leiden. Dat is inmiddels wel bekend hier.
Das heul subjectiefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer het onsmakelijk oogt, is mijn bescheiden mening.
Dus tegen de zestig en dan zo'n jonge, blonde, opgedirkte del ernaast.
Of van die homo's van half in de 30 bij wie het in de liefde nooit is gelukt en zich vervolgens richten op naieve jochies van rond de 18 die dan alles met ze doen en altijd met ze op pa gaan en wie dan hun ogen openen en zicgh vervolgens voor hun kop slaan omdat ze daar zo ver in zijn meegegaan.
In de zomer is een maaltijdsalade wel erg lekker, mits je die zelf maakt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paar weken geleden moest Brad boodschappen doen en die kwam thuis met een zak sla en ingredienten voor een salade. Stond wel even te kijken
Lekker laten lullen in de gayscene betekent wel dat ik binnen de kortste keren allerlei verhalen ga horen over hoe ik kleine kinderen aanrand. En ook al weet IK hoe het zit doet dat niets af aan het feit dat ik er niet van gediend ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je niks fout gedaan hebt is het toch prima... lekker laten lullen joh...
Maar wanneer is iemand te oud voor iemand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joa da we'k, moar zoon old'n met zo'n jong'n, das toch niet te proem'n??
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker laten lullen in de gayscene betekent wel dat ik binnen de kortste keren allerlei verhalen ga horen over hoe ik kleine kinderen aanrand. En ook al weet IK hoe het zit doet dat niets af aan het feit dat ik er niet van gediend ben.
Nee ik kan me voorstellen dat dat ontzettend kut is ja....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker laten lullen in de gayscene betekent wel dat ik binnen de kortste keren allerlei verhalen ga horen over hoe ik kleine kinderen aanrand. En ook al weet IK hoe het zit doet dat niets af aan het feit dat ik er niet van gediend ben.
Nou ja, draai de vraag om: wanneer is iemand te jóng voor iemand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand te oud voor iemand?
Nja geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, draai de vraag om: wanneer is iemand te jóng voor iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |