Kijk, dat is leuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die een cursus gehad hebben van Mequiars zelf...
Club waar ik bij zit word door Mequiars gesponsord
quote:
Een boterhamzakje als condoom gebruiken, omdat je zo nodig seks wilt hebben en geen condoom voor handen hebt.quote:
Poorboy's is ook goed...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch lees ik ook goede dingen over Mothers.
Dat is dus ook de reden waarom ik de mijne helemaal schoon wil maken, hij is nu 9½ jaar oud.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, het werd wel prachtig schoon..
De lak werd echt weer zo goed als toen hij net uit de fabriek kwam.. zelfs de dealer had zoiets van, wat een geweldig spul!
www.carclean.nlquote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef Marco001 het volgende:
hmmzz, dat Mothers is niet eens erg duur...
Zal dat merk even onthouden.
Dat is beter dan de afgelopen 2 maandquote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zou maar de meeste posts hebben geplaatst de afgelopen maand
Ik loop op je inquote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is beter dan de afgelopen 2 maand![]()
Het zijn er bijna 1000 of zoquote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik loop op je in
het scheelde niet veel
zo'n 800 posts of zoquote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zijn er bijna 1000 of zoen van mij mag je
Yeh, goede sitequote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
www.carclean.nl
En een mooie handleiding:
http://forum.carclean.nl/(...)-top-te-krijgen.aspx
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |