Ik ben geen homewrecker.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier is![]()
Ik moemoet ook. Anders moet meneer maar wat po-po-pogingen wagen. Na-na-na-na.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.
Ligt niet aan jou, ik ben soms ziekelijk jaloersquote:
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.quote:
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Oeh, rebel die je d'r bentquote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.
Hall & Oates?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!
Ja, die voorverkoop.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?
Of.. bedoel je als de voorverkoop start?
Nou dat komt wel goed toch? Desnoods haal ik ze wel voor je, no prob.
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus door onvriendelijk te doen tegen die nieuwe hebben we die ouwe weggejaagd? Ook een prestatie
En dan zijn ze allemaal deaudt en kan dat subforum dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:
Niet van rechts naar links, maar Recht Door Zee!
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Concerten in 't Gelredome.
* onverwerkt trauma
Let maar op, over een paar maanden doet iedereen het.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Ik kán ook aardig zijn ja. Maar alleen als het mezelf voordeel oplevert.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Kwam er op aan waar je stond, toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.![]()
En trouwens, als er maar één concert is van je ido(o)l(en) dan gá je. Zo ben ik zelfs al een paar keer in die lelijke 020-braadslee geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |