Bij deze is er nu de regel dat mensen die sexdates regelen op het forum eerst hun foto plaatsen. Gezicht vereist, tieten aanbevolen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, ok! Draai er niet zo omheen! Vertel het me! Hoe kom ik aan zo'n uitnodiging!
Zwei abend in wienquote:Op maandag 1 maart 2010 15:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Helemaal voor.
Overigens is Metropolis wel een soort Ein abend in Wien in het klein, met soms ook namen die je daar kunt zien voor ze zalen uitverkopen. Zo stond vorig jaar daar The XX al.
In geval van tieten mag er ook gePMt worden naar uw mod voor toestemming.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij deze is er nu de regel dat mensen die sexdates regelen op het forum eerst hun foto plaatsen. Gezicht vereist, tieten aanbevolen.
Ik roep al heel lang dat ik naar deAffaire wil, maar dit jaar ga ik naar Melt! en vorig jaar was Dour.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En verder kun je natuurlijk ook naar Eurosonic of (nog beter) de Affaire.
Kleine zaal Paard had als eerste Customs te pakken buiten Belgie en Rotown eerste optreden buiten UK van the XX dus je opmerking klopt niet helemaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Paard programeert echt zelden bandjes die nog op het 'ontdek'nivo zitten en Rotown programmeert alleen nog maar van die dreuzel/indie/pitchfork-shit tegenwoordig
In de Alpha worden ook prima feestjes gevierd hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef dumblecore het volgende:
Dit snap ik nooit, waarom ben je in Lowlands-topics niet cool als je wel eens in de Alpha bent geweest?:')
Paard = zie zeldenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kleine zaal Paard had als eerste Customs te pakken buiten Belgie en Rotown eerste optreden buiten UK van the XX dus je opmerking klopt niet helemaal.
De Lowlandscrew liet al voorzichtig doorschemeren dat de fout van dit weekend bij Eventim lag, beter gebruiken ze dat nu om de druk bij Eventim om de zwarthandelaren te achterhalen wat op te voeren. Dus hopelijk gaan de zwarthandelaren nou eindelijk eens voor schutquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Behoorlijk absurd dat het zo snel uitverkocht is terwijl er amper een line up bekend is. Hoeveel gaan de zwarthandelaren hieraan verdienen?
Dan is dit misschien ook wel leuk voor jou: http://www.peacedog.nl/quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Metropolis is tof ja. Maar geen geweldige line-up, tof, maar niet geweldig. Al komt dit jaar mewithoutYou, heel tof, men zal het in de emo-hoek gooien maar ik kan het echt waarderen.
Huh? Naar jou? Het ging om mijn tent he!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In geval van tieten mag er ook gePMt worden naar uw mod voor toestemming.
Weet jij heel zeker dat je aan hetzelfde denkt als ik? In dat geval, is met mij op LL meeten de eerste vereistequote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ok, ok! Draai er niet zo omheen! Vertel het me! Hoe kom ik aan zo'n uitnodiging!
Hmmm.... eerst wil ik weten wat ik voor een uitnodiging moet doen...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij deze is er nu de regel dat mensen die sexdates regelen op het forum eerst hun foto plaatsen. Gezicht vereist, tieten aanbevolen.
De rest vd namen die nu bekend zijn zeggen me niets. Ben zelf ook niet van de emo-muziek, alleen dit trek ik heel goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan is dit misschien ook wel leuk voor jou: http://www.peacedog.nl/
Het gaat om mijn forum he!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Naar jou? Het ging om mijn tent he!
Ik ben gewoon nieuwsgierig!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Naar jou? Het ging om mijn tent he!
[..]
Weet jij heel zeker dat je aan hetzelfde denkt als ik? In dat geval, is met mij op LL meeten de eerste vereiste
Dan nog!quote:
Ik had het er gewoon over dat het wel zo prettig is als het downbelow schoon is als ik bezoek krijg in mijn tent van een dame of heer (of een combi/veelvoud daarvan), met tot doel lekkere seks te hebbenquote:
Niet zeuren, het staat er.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef onderjas het volgende:
Staat nu ook (pas) op de frontpage Lowlands is uitverkocht .
Ik denk dat het ijdele hoop is eventim is natuurlijk gewoon een dochter van mojo, en mojo is de organisator van LL.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Lowlandscrew liet al voorzichtig doorschemeren dat de fout van dit weekend bij Eventim lag, beter gebruiken ze dat nu om de druk bij Eventim om de zwarthandelaren te achterhalen wat op te voeren. Dus hopelijk gaan de zwarthandelaren nou eindelijk eens voor schut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |