Meer de Dour kant op qua programmeringquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedoel juist meer richting de underground, dan nog meer richting mainstream zoals Pinkpop is.
Gewoon een berg onbekende bandjes, dj's en artiesten en veel verschillende genres. Death Metal, Techno, Dubstep, Emo, Punk, Ska, Wereldmuziek, Jazz van alles wat.
[..]
Beide keren dat ik op Lowlands was, ben ik maar voor 2 bandjes in de Alpha geweest. Dat is op het hele festival zo'n 3-4 uur.
Oh dat niet hoor, maar de gaafste dingen heb ik niet in de Alpha gezien!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef dumblecore het volgende:
Dit snap ik nooit, waarom ben je in Lowlands-topics niet cool als je wel eens in de Alpha bent geweest?:')
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Meer de Dour kant op qua programmering
Wordt ook midden in de zomer gehouden, dus de bands zijn toch al in de buurt.
Dat is nog geen excuusquote:Op maandag 1 maart 2010 13:43 schreef Mr.DD het volgende:
Handig zo'n iPhone van een vriend
Tijdens de les NL even keihard kunnen "OMFG"-en
Heeeeel blij dat ik iedereen gister nog gebeld/gesmst hebt. Alleen een vriendin van me heeft nog geen kaartjes, want die was op wintersport met school, heeft haar pols + halsbot gebroken, en een zware hersenschudding.
Heb ik wel vertrouwen in, mochten de namen alsnog vreselijk tegenvallen, dan raak je je kaartje alsnog wel voor de kostprijs kwijtquote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef RedGuy het volgende:
Geen kaartje, en ook geen spijt van.
De sfeer is heel belangrijk, maar ik wil toch wel een beetje weten wat er komt qua namen en dit was voor mij nog niet de moeite om ¤ 155 uit te geven.
Dat was misschien een beetje niet zo heel slim na de paniek die er gisteren uitbrak hèquote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef maan. het volgende:
Komen vast nog wel extra kaarten vrij toch? Anders ga ik echt niet blij zijn.. Stond gisteren op het punt te kopen maar toen heb ik toch even gewacht tot ik iedereen had ingelicht dat ze echt MOESTEN kopen.. Te laat dus:(
Nerdquote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef maan. het volgende:
Komen vast nog wel extra kaarten vrij toch? Anders ga ik echt niet blij zijn.. Stond gisteren op het punt te kopen maar toen heb ik toch even gewacht tot ik iedereen had ingelicht dat ze echt MOESTEN kopen.. Te laat dus:(
haha prutser. Maar je hebt geluk het schijnt dat er vanaf nu elke week nog 100 kaarten vrij worden gegeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef maan. het volgende:
bron?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
haha prutser. Maar je hebt geluk het schijnt dat er vanaf nu elke week nog 100 kaarten vrij worden gegeven.
Dus er zijn nog duizenden kaartje beschikbaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
haha prutser. Maar je hebt geluk het schijnt dat er vanaf nu elke week nog 100 kaarten vrij worden gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |