Geloof zelf wel dat het echt een foutje was. Dit kost namelijk verschrikkelijk veel geld.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Die laatste 10.000 kaarten zo snel weg? Dan heeft hun 'foutje' blijkbaar gedaan wat ze verwacht hadden
Ik ga nu alvast in de rij staan!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Volgend jaar is het op dag één uitverkocht. Mark my words!
Lijkt mij sterk dat je niet hoeft te laten zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:48 schreef One_of_the_few het volgende:
moet je je pas laten zien bij entree?
website cjp zegt dat kaart persoonsgebonden is en je dus niet met de pas van een ander een kaartje kan kopen, maar lijkt mij sterk.
Lijkt me niet. Anders zou je hem nooit kunnen doorverkopen aan iemand andersquote:Op maandag 1 maart 2010 12:48 schreef One_of_the_few het volgende:
moet je je pas laten zien bij entree?
website cjp zegt dat kaart persoonsgebonden is en je dus niet met de pas van een ander een kaartje kan kopen, maar lijkt mij sterk.
Ook zonder dat gedoe hadden ze nog maar 10.000 kaartjes. Dan was het volgende week uitverkocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Bayswater het volgende:
Festivals zijn tegenwoordig gebaat bij zwarthandel in Nederland, Gewoon een kaartje ongeldig maken en hoppa nogmaals verkopen. Zonder dat geouwehoer van gister hadden ze vandaag niet uitverkocht. Lijkt wel alsof ze de duistere verkooppunten een duwtje in de rug wilde geven.
Alleen dan met goedkoper bier, wat minder indiebandjes en een iets bredere doelgroep dan alleen hippe, creatieve 3fm-luisteraars met skinnyjeans.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zeg: gewoon midden in de zomer nog een groot festival met Lowlands-achtige line-up. Animo zat blijkbaar. Leest u mee Mojo?
Ah, Pinkpop 2.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen dan met goedkoper bier, wat minder indiebandjes en een iets bredere doelgroep dan alleen hippe, creatieve 3fm-luisteraars met skinnyjeans.
LL is zo niet PP2.quote:
Ja maar dat is toch logisch dat ze het zeggen?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef One_of_the_few het volgende:
BRON www.CJP.nl
Neem je pas mee, deze kan gecontroleerd worden.
Kom eens uit de alpha ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen dan met goedkoper bier, wat minder indiebandjes en een iets bredere doelgroep dan alleen hippe, creatieve 3fm-luisteraars met skinnyjeans.
Ik bedoel juist meer richting de underground, dan nog meer richting mainstream zoals Pinkpop is.quote:
Beide keren dat ik op Lowlands was, ben ik maar voor 2 bandjes in de Alpha geweest. Dat is op het hele festival zo'n 3-4 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |