ok , als je toestemming geeft maak ik er gebruik van.quote:
nee , kun je een trailer linken ?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Had ik al gezegd dat Harry Brown een toffe film is?
Geen idee, krea al welquote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
erm neen... ik doe niet aan klm blauw.... wel aan "word door de telegraaf gebashed G4S blauw" maar niet in mijn foboquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , als je toestemming geeft maak ik er gebruik van.
Wat kan ik verwachten , een blauwe KLM-werkkleding ?
Tijdje terug gezien en daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Is dat trouwens een verwant van Charlie Brown ?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
geen foonnummer?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef mrbox het volgende:
Gek hoe snel iemand onbereikbaar is als je zijn privé mail adres kwijt bent en hij uit dienst is getreden bij verschillende bedrijven (en dus ook niet meer via die mail adressen te bereiken is)
Lijkt er op dat ik via de post gewoon een brief moet sturen![]()
Ik vind het (voorlopig) spannend genoeg zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm neen... ik doe niet aan klm blauw.... wel aan "word door de telegraaf gebashed G4S blauw" maar niet in mijn fobo
en toestemming niet nodig fobo staat open
Och, met maar een paar simpele gegevens kan ik vrijwel iedereen onder de 35 terug vinden op het internet.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:31 schreef mrbox het volgende:
Gek hoe snel iemand onbereikbaar is als je zijn privé mail adres kwijt bent en hij uit dienst is getreden bij verschillende bedrijven (en dus ook niet meer via die mail adressen te bereiken is)
Lijkt er op dat ik via de post gewoon een brief moet sturen![]()
erm ja?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind het (voorlopig) spannend genoeg zo.
![]()
En G4S , is dat zoiets als MI5?
Nope die moest hij ook inleveren, zou het via een oud werkgever kunnen proberen...quote:
paintballe op bedrijfsuitjes is dan ook alleen leuk met live ammo.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja; het vrijgezellenfeest. We gaan paintballen ('s middags) en 's avonds moorddiner in Zandvoort. Ik kan kiezen om één van de twee te doen. En dan dus zelf uitrekenen wat ik daarvoor moet betalen.
Ik heb voor beide iig ZEKER geen 125,- over. Ik vind het ook een beetje lame, maar dat komt omdat ik dat laatste vooral al 300x voorbij heb zien komen bij diverse bedrijfsuitjes
In tegenstelling tot verfbolletjes die er niet uitkomen...quote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef kitao het volgende:
[..]
paintballe op bedrijfsuitjes is dan ook alleen leuk met live ammo.
daar heb ik nog nachtmerries van..... pas bij het 4e balletje op zelfde plek klapte die.... was op mijn schouder een week lang een grote blauwe ei op mijn schouder gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot verfbolletjes die er niet uitkomen...
ssstttquote:
wij laten ook terroristen doorquote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch ook bijna hetzelfde als MI5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |