Het kind zou Kopje worden?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik en mijn ex zeiden altijd 'Popje.' en dan zei de ander 'Dopje.'.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
Nu hangt er wel een heel erg hoog "wat zijn we schattig" sfeertje.
Wij ookquote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik en mijn ex zeiden altijd 'Popje.' en dan zei de ander 'Dopje.'.
wat doen we eraan??quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
het oog van de storm...quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
Daar schijn je goed van af te vallen.quote:
Die was gisteren.quote:
Ik zou dat zelf ook wel eens willen horenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil jou nog weleens horen als je verliefd bent
Mijn poes is van haar boulimia afquote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar schijn je goed van af te vallen.
Jij meet nooit/zelden fokkersquote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want??Dan kom jij hierheen me eens flink spanken?
zaterdagnacht was je sympathieker met een borreltje op , waarom nu niet ?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet. Het was een belediging daab
Maar met welke regelmaat moet je dat doen dan? Dan doe ik het wel net iets minder vaakquote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je tanden verlies je dan ook als je vaak genoeg over je nek gaat.
Maar dat isquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik meet anders een met regelmaat.En van de zomer op terrasjes lijkt me wel weer leuk.
Ik weet het niet, heb er persoonlijk geen ervaring mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar met welke regelmaat moet je dat doen dan? Dan doe ik het wel net iets minder vaak
Dat isquote:Maar dat istoch?
Terrasjes zijn altijd goed
Dat ik gister midden in de danssalon met 2 jongens heb staan zoenen, een stelquote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaja. Ik heb je irl alleen zien langs rennen. Dus geloof je maar op je woord.
Wat kwam je biechten?
ja maar ik hou ook niet van je dus wil ik gewoon met je neukenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja jij had het tenminste nog over neuken en niet over "de liefde" bedrijven.
Ik moest ff teruglezen om deze niet verkeerd te interperterenquote:
EUY!quote:
En anders gewoon een bezoekje bij de tandarts, die kunnen wonderen verrichtenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet het niet, heb er persoonlijk geen ervaring mee.Zag het toevallig eens op tv, die meid moest echt haar mond dichthouden.
De eikels die niet willen reizenquote:Dat is, de rest woont te ver weg en willen niet reizen.
Heb Rebel laatst nog eens gevraagd, maar die is ook druk met van alles.![]()
Van de zomer lekker gluren vanaf het terras
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik moest ff teruglezen om deze niet verkeerd te interpreteren
ohjeej gaydar working!quote:
Dat is wel zonde ! jullie hebben daar best mooi terras ook nog eensquote:Op maandag 1 maart 2010 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak ik op het terras te vinden ben. Denk niet super vaak, aangezien vrienden van hier daar niet echt van zijn
Ééntje?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef mrbox het volgende:
Dat is wel zonde ! jullie hebben daar best mooi terras ook nog eens
I know!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel zonde ! jullie hebben daar best mooi terras ook nog eens
vandaar ook de + voor de kutquote:
Toen was ik dat ook niet, dat jij totaal niet door sarcasme heen kunt lezen is niet mijn fout.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef kitao het volgende:
[..]
zaterdagnacht was je sympathieker met een borreltje op , waarom nu niet ?
Hij kan juist heel goed door je sarcasme lezen anders had hij door dat het sarcasme was.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Toen was ik dat ook niet, dat jij totaal niet door sarcasme heen kunt lezen is niet mijn fout.
Valt wel mee hoor, ik vind je nog steeds lief.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was ik dat ook niet, dat jij totaal niet door sarcasme heen kunt lezen is niet mijn fout.
maar kan soms wel grappig zijn als je het niet te serieus opvat , toch ?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kan juist heel goed door je sarcasme lezen anders had hij door dat het sarcasme was.![]()
Sarcasme is helemaal niet lief.
Ik wil dan ook helemaal niet lief doen tegen Kitao. Kitao is een domme kutjunk.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kan juist heel goed door je sarcasme lezen anders had hij door dat het sarcasme was.![]()
Sarcasme is helemaal niet lief.
Een junk ben ik nooit geweest en ben ik ook nu niet , wil niet zeggen dat ik nooit van de appel heb gesnoept.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil dan ook helemaal niet lief doen tegen Kitao. Kitao is een domme kutjunk.
nauwelijks , ik heb een oud opeltje corsa of zoiets.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Cue_ het volgende:
kitao is nog net geen sedan.. maar het komt in de buurt
Over die vinger! Ik wilde jou helpen met verliefd worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Als jij nou eens tekst quote waar jij iets van wilt weten, dan komen we nog eens ergens
Als je crack cocaine rookt, ben je een junk. Punt.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Een junk ben ik nooit geweest en ben ik ook nu niet , wil niet zeggen dat ik nooit van de appel heb gesnoept.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Cue_ het volgende:
kitao is nog net geen sedan.. maar het komt in de buurt
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je crack cocaine rookt, ben je een junk. Punt.
Wat zijn je ideeen?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Over die vinger! Ik wilde jou helpen met verliefd worden.
Onzin , niet als het meer dan een jaar geleden is en dan nog sporadisch in een slechte periode met een vriend die ik nu ver van me af probeer te houden zonder te verhuizen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je crack cocaine rookt, ben je een junk. Punt.
Krijg je nu een PM met zijn foto ?quote:
Dat gaat vanzelf over, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief vandaag!
Ik vind je een lekker ding!quote:
O ik ken hem niet. Maar negeren is niet mogelijk?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dan ook helemaal niet lief doen tegen Kitao. Kitao is een domme kutjunk.
Gelukkig duurt zo'n dag maar 24 uur.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:12 schreef Litpho het volgende:
Dat gaat vanzelf over, maak je geen zorgen.
Dat gaat niet hequote:Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ga nu een wandeling maken over de waddendijk. Heb je zin om mee te gaan?
Dat hou ik wel even vol, maar dan kom ik 's ochtends in het topic en heeft meneer er weer 20 youtubelinkjes in gegooid bijv.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik ken hem niet. Maar negeren is niet mogelijk?
T! Lekker wijf!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:12 schreef Tally het volgende:
Ik vind je een lekker ding!
En niet alleen vandaag!
Hij is niet de enige die dat doet hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hou ik wel even vol, maar dan kom ik 's ochtends in het topic en heeft meneer er weer 20 youtubelinkjes in gegooid bijv.
Ik op mijn werk ook niet. Daar zou ik het liefst nu iemand op zijn bek slaan.quote:
Wel waar! Mij sowieso.quote:
Waarom?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:17 schreef Tally het volgende:
Ik op mijn werk ook niet. Daar zou ik het liefst nu iemand op zijn bek slaan.
quote:
Duik het printerhok in.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:17 schreef Tally het volgende:
Ik op mijn werk ook niet. Daar zou ik het liefst nu iemand op zijn bek slaan.
Jij bent de laatste van wie ik dat vandaag verwacht hadquote:
Ja, maar mijn liefde voor jou gaat veel verder dan vandaag.quote:
Gezeik. Elke keer hetzelfde gejank van hem.quote:
Dat is een chemische reactie.quote:
Ooh, ik snapquote:Op maandag 1 maart 2010 15:19 schreef Tally het volgende:
Gezeik. Elke keer hetzelfde gejank van hem.
En ik ben net ongesteld geworden. Dat wil ook helpen
Ja kan ik hem in elkaar slaan met een pak A4 papierquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb, net als elke dag, een tering hekel aan jullie!
hoezo dat? ik vind jou trouwens niet alleen vandaag liefquote:Op maandag 1 maart 2010 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent de laatste van wie ik dat vandaag verwacht had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |