Via Londen en Chicago naar Las Vegas. Vanaf daar met de auto via Arizona naar New Mexico om daar rond te rijden. Terug via Las Vegas en Dublin.quote:
primaquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel, maar moet even kijken wanneer precies. Ik mail/sms/bel je deze week nog wel even, oke?
We posten dit nu terwijl we onder de tafel liggen.quote:
Goed he?quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We posten dit nu terwijl we onder de tafel liggen.
Mooiste geluid ter wereld voor mij. Zo'n supergeluid en zo hard en stoer en en enquote:Op maandag 1 maart 2010 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We posten dit nu terwijl we onder de tafel liggen.
Van onder de tafel vandaan?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van onder de tafel vandaan?Of bedoel je dat niet?
Oh, en
natuurlijk!
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]Nee dummie maar je weet wel wat ik bedoel!
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:12 schreef mrbox het volgende:
Ik verhuis mezelf maar ff naar de uni, hopelijk heb ik daar meer zin om iets te doen
Leuk, LV en new mexico. Lijkt me wel wat. Scheelt een stuk zeg, met die tussenstopjesquote:Op maandag 1 maart 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Via Londen en Chicago naar Las Vegas. Vanaf daar met de auto via Arizona naar New Mexico om daar rond te rijden. Terug via Las Vegas en Dublin.
625 pp incl. alles voor de reis
Idd, even goed zoeken en dan kan het erg positief uitpakken. Komt nog zo'n 200 euro pp bij voor de auto/benzine en we gaan in van die goedkope motelletjes overnachten, dus we denken zo'n 400 euro de man voor de overnachtingen. Al met al een leuke prijs voor 3 weken Amerika (goed, eten en drinken er nog bij).quote:Op maandag 1 maart 2010 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk, LV en new mexico. Lijkt me wel wat. Scheelt een stuk zeg, met die tussenstopjes
Op Maltaquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik heb een baan op Malta gevonden, over 2 1/2 week vertrek ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |