quote:
quote:
Lees het topic nou eens doorquote:Op maandag 1 maart 2010 17:24 schreef RedemptioN het volgende:
ik kan nu dus niet gamen nie...? en blu-ray kijken dan, of geeoon de ps3 niet aan het internet gooien?
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
QFT!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die Untergang-montages wordt ik nu wel een beetje zat. Fucking hell, zelfs van Sven Kramerfail is zo'n filmpje gemaakt. Echt, op een gegeven moment is het genoeg hoor
Pff, ze stoppen er zelfs een Nintendo/Miyamoto/Wii diss inquote:Op maandag 1 maart 2010 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die Untergang-montages wordt ik nu wel een beetje zat. Fucking hell, zelfs van Sven Kramerfail is zo'n filmpje gemaakt. Echt, op een gegeven moment is het genoeg hoor
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Syphon Filter 3 denk ik (hoop ik).
Vanaf 06:00;
HYYYYYYYYYYYYYYYYYPED:D::::
![]()
!!!!:P:D
:::::
ja daar wordt het mij dus ganz nicht duidelijk uit :p .er komt een error maar dat houdt niet direct in dat er niets meer mogelijk is....quote:
Blu Ray kijken kan, net als muziek luisteren, demo's spelen en oude PS3 games zonder trophies. De nieuwe games, die trophies moeten inladen, werken niet. Denk hierbij aan Dante's Inferno en FIFA 10. Als je een dergelijke game opstart krijg je de errormelding en word je weer naar XMB gegooid.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja daar wordt het mij dus ganz nicht duidelijk uit :p .er komt een error maar dat houdt niet direct in dat er niets meer mogelijk is....
112 games op Steam maar ik heb zin in Heavy Rainquote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef Beach het volgende:
Ik neem het zekere voor het onzekere en wacht echt gewoon tot morgen (fat 40gb).
Gelukkig heb ik ook nog Steam met genoeg games
OWH MAAR DAN IS HET INEENS WEL LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, ze stoppen er zelfs een Nintendo/Miyamoto/Wii diss in
De interne klok kun je niet handmatig aanpassen, dat is de XMB klok. Denk je echt dat er zoveel problemen zouden zijn als je gewoon handmatig de tijd kon aanpassen?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm lekker dan, de helft werkt niet meer.
Ik kan niet meer op PSN, burnout paradise geeft een error bij opstarten en bayonetta blijft hangen bij het laden.
BF1943 denkt dat ik alleen de trial versie heb....
De interne klok stond bij mij op 1/1/2000, die heb ik wel naar 01-03 gezet, alleen doet hij niks meer
Je bent afgestompt door het internetquote:Op maandag 1 maart 2010 18:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OWH MAAR DAN IS HET INEENS WEL LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!
owh nee, toch niet...
Zo beter?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Cool, cool
Je bent de afmetingen van je penis vergeten in je signature zie ik net trouwens
quote:Daarnaast is het niet echt verbluffend in aanbiedingenwereld. Misschien de meest interessante zijn Heavy Rain en Battlefield Bad Company 2 voor ¤ 44,- in Groningen en Zwolle deze zaterdag, tussen 15:00 en 17:00.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |