Mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Parlez-vous OPI? met Millennium gekonad. 1e keer full nailplate..pff. Maar is leuk om te doen hoor!![]()
Nu maar eens op m'n gemakje de vorige topics doorbladeren...
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Parlez-vous OPI? met Millennium gekonad. 1e keer full nailplate..pff. Maar is leuk om te doen hoor!![]()
ziet er netjes uit! Waarom zoveel wit trouwens?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef majtje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste poging om zelf gelnagels te zetten..ben stiekem wel beetje trots..als je heel goed kijkt zitten er wel butsen in..maar voor de eerste keer
How come?quote:
Netjes, maar wel veel wit naar mijn smaak!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef majtje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste poging om zelf gelnagels te zetten..ben stiekem wel beetje trots..als je heel goed kijkt zitten er wel butsen in..maar voor de eerste keer
Geen idee, is de eerste keer dat ik die afbeelding wilde gebruikenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ziet er netjes uit! Waarom zoveel wit trouwens?
[..]
How come?
heel erg mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vorige week voor de clean up (CG gussied op green gestempeld met witte konad en Matte magic eroverheen
met een sinaasappel
Mooi zeg!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vorige week voor de clean up (CG gussied op green gestempeld met witte konad en Matte magic eroverheen
met een sinaasappel
Foto's maken van details is altijd een crime vind ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:40 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag![]()
zoya Isla met gouden bloemetjes, maar die krijg ik niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
Knap hoor! En mooi!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Cuteeee! Welke kleurtjes heb je eigenlijk gebruikt voor je rainbow nails?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Linnie20v het volgende:
Even spammen, er staan nagels op !!!
[ afbeelding ]
Gaaaf!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, al vind ik 'm iets te witquote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef majtje het volgende:
[ afbeelding ]
Awhh.quote:
Mooooi!quote:
quote:
Mooi kleurtje! En supernetjes gelakt ookquote:
Wauw!!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Nune het volgende:
De zon scheen dus ik dacht, hey, laten we eens OMG op doen!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |