Dacht dat het sinds 1945 niet meer voorkwamquote:Op maandag 1 maart 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat moet je aannemelijk zien te maken. Nogmaals: er is een complete etage zo ingericht dat het geen kantoor/magazijn is.
Wat hierboven gezegd wordt: het laten lijken op een tijdelijke opslag is het beste. Denk ik. En dan nog maar hopen dat ze TS niet 's ochtends in de gaten houden.
Daarbij zou zomaar 1 van de buren TS verlinkt kunnen hebben.
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag? Okey; die polen zijn eruit.. en dan op straat. Dan heb je toch nog steeds een probleem?quote:
Ga jij lekker in je werkleren 2 uur in de auto zitten?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat ligt dus helemaal aan je werkzaamheden.
Ik zeg niet dat het niet verdedigbaar is...maar je moet niet met een slap kutverhaal komen.
Een dozenmagazijn is niet zo smerig.
Het probleem van bewoning van een bedrijfspand is dan toch opgelost?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:56 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag? Okey; die polen zijn eruit.. en dan op straat. Dan heb je toch nog steeds een probleem?
Maar dan hebben mensen wel geen dak meer boven hun hoofd. En een kat in het nauw maakt rare sprongen...quote:Op maandag 1 maart 2010 01:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het probleem van bewoning van een bedrijfspand is dan toch opgelost?
Is dat echt een probleem dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daar gaat dan weer een andere ambtenaar over.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:58 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Maar dan hebben mensen wel geen dak meer boven hun hoofd. En een kat in het nauw maakt rare sprongen...
Ja ik snap niet wat er zo moelijk te begrijpen isquote:Op maandag 1 maart 2010 01:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij echt zo naief?quote:Op maandag 1 maart 2010 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dacht dat het sinds 1945 niet meer voorkwam
regels zijn regels in dit land.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:12 schreef Farenji het volgende:
Behoorlijk trieste situatie, als je je voor een rechter moet gaan verantwoorden omdat je slaapt in een ruimte waarvoor je zelf de huur betaalt.
Hoe oud ben je? Je hebt ondertussen toch wel geleerd dat dingen die jij logisch vindt lang niet altijd ook zo zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:12 schreef Farenji het volgende:
Behoorlijk trieste situatie, als je je voor een rechter moet gaan verantwoorden omdat je slaapt in een ruimte waarvoor je zelf de huur betaalt.
TS is eigenaar van het pand, dan is het in mijn opzicht een heel ander verhaal dan hetgeen jij hierboven typtquote:Op maandag 1 maart 2010 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij een bedrijfspand hebt, en je buurman verhuurt het aan een stel studenten...dan levert dat allerlei problemen op. Vindt je het dan opeens ook nog huilerij?
Een wet die debiel, zinloos en verkeerd is dient niet gehoorzaamd te worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Je hebt ondertussen toch wel geleerd dat dingen die jij logisch vindt lang niet altijd ook zo zijn?
Het MAG niet. Lees ook dit maar even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestemmingsplan_(Nederland)
Ik proef anarchisme en keur het goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een wet die debiel, zinloos en verkeerd is dient niet gehoorzaamd te worden.
Dat is niet eens anarchisme, dat is ieders democratische plicht.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik proef anarchisme en keur het goed.
Kutpuber. Je hoort op bed te liggen.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een wet die debiel, zinloos en verkeerd is dient niet gehoorzaamd te worden.
Je mag er van uitgaan dat die wet democratisch is aangenomen. Dus je bent tegenstrijdig bezig.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is niet eens anarchisme, dat is ieders democratische plicht.
Ik heb jou precies 0 argumenten zien geven. Denk je nog wat aan de discussie te gaan toevoegen of mag ik je in mijn ignore-filter pleuren?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kutpuber. Je hoort op bed te liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |