abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78966643
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, aan de andere kant... wil je dat een stel economen beslit of jij een bepaald medicijn mag krijgen, ook al is het bewezen minder effectief en meer bijwerkingen, maar ja... goedkoper
In het NL geval worden die deels gestuurt door het beschikbare belastinggeld. 1 van de ambtenaren deed ooit eens uit de doeken dat er moet worden gekozen voor een neonatologie IC met plek voor 3 lieve kindertjes, of een dottercentrum met 10 plekken voor mensen met hartproblemen. Wat moet je dan als beleidsmaker doen? Vragen om meer geld is ook een nogo, niemand wil meer betalen...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:11:44 #277
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78968317
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Re het volgende:

[..]

en de voedselindustrie, banken, nutsbedrijven, detailhandel... die dienen allemaal ter ondersteuning van de mens, weg met de commercie hup vort...
ondersteuning ?!!! wat voor verknipt wereldbeeld is dat hé.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 10-03-2010 13:17:20 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:15:11 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78968492
quote:
How sunshine can help your body fight disease

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz0hm7bByHT

A spot of sunshine doesn't just lift your spirits, it also boosts your immune system.

Research shows that vitamin D, made when our skin is exposed to sunlight, plays a key role in activating white blood cells that protect the body from flu, food poisoning and even cancer.

Without the 'sunshine vitamin', the cells do not join the fight against disease.

The discovery could help in the development of vaccines and ways to combat auto-immune diseases and cancer.

It is well known that vitamin D is vital for calcium absorption and bone health and some studies have suggested it has an anti-cancer effect.

But scientists had not realised what a crucial role it played in the immune system.
tjohh
quote:
A series of laboratory tests showed that the vitamin triggers dormant white blood cells into turning into 'killers' that seek out and destroy infections. Other white blood cells turn into 'helpers' that enable the immune system to build a 'memory' of the infection, allowing it to mobilise more quickly on the next encounter.

Researcher Carsten Geisler, of the University of Copenhagen, said: 'If the T-cells (white blood cells) cannot find enough vitamin D in the blood, they won't even begin to mobilise.'

The discovery, documented in the journal Nature Immunology, could shed new light on conditions caused by immune system malfunctions, such as multiple sclerosis and organ transplant rejections.

Although vitamin D is found in foods such as oily fish and eggs, most of that found in the body comes from sunlight exposure, and many of us simply do not have enough. In England, half the population is low in the vitamin when winter ends. In Scotland, it is two-thirds.

bron
ahh vandaar dat men in volle gang is een zonneschild te bouwen middels chemtrails.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:35:16 #279
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78969223
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tjohh

gelukkig hebben ze geen kanker in Afrika
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78969548
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Re het volgende:

[..]

gelukkig hebben ze geen kanker in Afrika
Alle ziektes in Afrika zijn volgens Biekje, voor zover ik heb begrepen, door het rijke westen verspreid onder het mom van "negertje pesten", en alle ziektes in Aziatische landen zijn weer medische experimenten.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:56:43 #281
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78970059
" Bij mensen met een donkere huidskleur functioneert de vitamine D synthese in de huid aanmerkelijk langzamer dan bij mensen met een blanke huid en kan tot 99% geremd worden"
~Wiki

Anyway, er zijn ook een aantal alternative hypothesen in de omloop omtrent vitamine D. Ik kan daar 123 geen wijs uit maar ze zijn er zeker.... en echt niet allemaal van een gehalte conspiracy hoax.

In veel gevallen: waarom zou je ook van een gratis ding wetenschappelijk gaan bewijzen dat het heilzaam is? Kunt er immers niet echt winst op maken.
Studies worden al zo onbetaalbaar gemaakt dat slechts hele grote spelers nog wetenschappelijke claims kunnen doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Odysseuzzz op 10-03-2010 14:13:40 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:07:27 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78970558
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
" Bij mensen met een donkere huidskleur functioneert de vitamine D synthese in de huid aanmerkelijk langzamer dan bij mensen met een blanke huid en kan tot 99% geremd worden"
~Wiki

Anyway, er zijn ook een aantal alternative hypothesen in de omloop omtrent vitamine D. Ik kan daar 123 geen wijs uit maar ze zijn er zeker.... en echt niet allemaal van een gehalte conspiracy hoax.
effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ook
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:15:27 #283
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78970866
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.
pi_78971607
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.
Care to explain?
pi_78972322
Hebben jullie het boek van John Virapen al doorgebladert? Ik wel. Erg interessant!

Dr. John Virapen is geboren in Brits Guyana en heeft daar zijn jeugd doorgebracht. Zijn familie had genoeg geld gespaard zodat hij in Amerika en Engeland medicijnen en psychologie kon studeren. In 1968 begon zijn carrière in de farmaceutische industrie en hij werkte zich op tot directeur van Zweden van een van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld. In die functie heeft hij meegewerkt aan corruptie, omkopingen van ambtenaren, e.d. om medicijnen goedgekeurd te krijgen. Later begon hij zich te realiseren dat de farmaceutische industrie zich uitsluitend interesseert voor hun winst en in het geheel niet voor de gezondheid van de consument. De farmaceutische industrie creëert zelfs nieuwe ziekten om verzekerd te zijn van hun afzet. Hij wilde deze praktijken kwijt aan de wereld.
In 2008 heeft hij zijn boek “Side Effects Death” gepubliceerd als e-boek. Binnenkort verschijnt dit boek in het Nederlands op de markt met als titel Bijwerkingen, waarvan sommigen dodelijk kunnen zijn. Dit boek is een “wake-up call” voor diegenen die het verhaal willen horen.

Ebook is te downloaden, en het boek heb ik gekocht bij Frontier, dat leest ff makkelijker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Angelliz op 11-03-2010 22:15:56 ]
For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others. (Mandela)
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:53:21 #286
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78972464
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Care to explain?
Misschien kun je uitleggen wat je er niet aan snapt? Dan ik wat gerichter antwoorden.
pi_78972474
Er is misschien toch wat meer aan de hand met Vitamine D. Er zijn aanwijzingen dat vitamine D boven een bepaalde concentratie het immuunsysteem onderdrukt, ongeveer net zoals prednison dat doet. De ideeën over vitamine D als "the sunshine vitamin" komen zo in een ander licht te staan.

Hier meer info (peer reviewed): http://autoimmunityresearch.org/transcripts/AR-Albert-VitD.pdf

Combineer dit met nieuwe bevindingen van oa het Human Microbiome Project en er tekent zich een nieuw perspectief af:
1. Ieder mens heeft (naar voorzichtige schatting) 10x meer bacteriële cellen dan menselijke cellen.
2. Veel bacteriën kunnen transformeren naar een kleinere intracellulaire vorm (CWD-bacteria of L-form bacteria)
3. Die intracellulaire bacteriën worden voorzichtig gelinked aan auto-immuunziekten (idd een onverklaarde ontstekingsreactie) en ook aan kanker.
4. Normaal gesproken is het menselijk immuunsysteem prima in staat om intracellulaire bacteriën aan te pakken... tenzij het immuunsysteem (met name het aangeboren of innate) is onderdrukt of in de war is geschopt door stress, vaccinaties, antibiotica, slechte voeding en misschien dus ook door te veel aan vitamine D.

Hier nog wat info over intracellulaire bacteriën en de relatie met auto-immuunziekten: http://autoimmunityresear(...)Proal-Metagenome.pdf
pi_78973041
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Misschien kun je uitleggen wat je er niet aan snapt? Dan ik wat gerichter antwoorden.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Gewoon alles hieraan eigenlijk!
pi_78973952
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 06:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat borstkanker gepatenteerd is?
Je bedoelt dat er een patent rust op het detecteren van mutaties in een van de vele genen die borstkanker veroorzaken. Dat is niet echt hetzelfde. En dat patent is bovendien nu voor het gerecht omdat onduidelijk is of je een gen kan patenteren.
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:28:22 #290
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78974031
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Gewoon alles hieraan eigenlijk!
Oke,

De de strekking is simpel: wetenschap moet per definitie inzichten en feiten niet negeren uit kortzichtigheid of grootheidswaan.

De wetenschap bestaat bij gratie van de wetenschappelijke methode. En deze kan autoriteit vergroten maar als men dit doel misplaats met wat de wetenschap is...namelijk slechts een manier om dat te doen. Dan is er sprake van een arrogantie die dodelijk is voor alle wetenschap.

Te stellen dat alles wat er op een bepaald gebied te weten valt nu wel duidelijk is; is een mooi voorbeeld van een dergelijk doodsteek.

Nog een stapje ter illustratie: Er bestaat alleen kwantitatief bewijs en dus zijn aannames de grond van welk bewijs dan ook. Dus kan men nooit stellen dat alles wat er te weten valt nu wel bekend is.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:30:10 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78974119
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Odysseuzzz het volgende:

Dus kan men nooit stellen dat alles wat er te weten valt nu wel bekend is.
dat slede ik dan ook niet (mn het woord "alles" )
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:34:00 #292
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78974314
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Re het volgende:

[..]

dat slede ik dan ook niet (mn het woord "alles" )
Als "de beperkingen bekend" zijn zoals jij stelde...dan sluit je elke ongekende potentie uit.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:47:24 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78974913
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Als "de beperkingen bekend" zijn zoals jij stelde...dan sluit je elke ongekende potentie uit.
nee hoor, dat lees jij erin
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:52:31 #294
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78975164
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor, dat lees jij erin
Taal is geen vage foto waar iedereen maar in kan zien wat hij wil he?
Maar ja, je zegt dat zowel de effecten als de beperkingen bekend zijn...Dat is echt niet anders op te pakken. Misschien bedoelde je wat anders dan wat je daar schreef.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:08:59 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78975897
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Taal is geen vage foto waar iedereen maar in kan zien wat hij wil he?
Maar ja, je zegt dat zowel de effecten als de beperkingen bekend zijn...Dat is echt niet anders op te pakken. Misschien bedoelde je wat anders dan wat je daar schreef.
Ik las het ook zoals Re het bedoelde
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:09:27 #296
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78975917
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik las het ook zoals Re het bedoelde
Oke, leg uit?

*editiemand?
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:33:37 #297
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_78977030
Deze zin:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

Maar als ik het dus goed begrijp bedoelde Re eigenlijk te zeggen dat er idd effecten zijn die niet bekend zijn en ook over de beperkingen geensinds uitsluitsel valt te geven?
Dan is dat toch wel erg verwarrend....voor mij iig
pi_78980669
Volgens mij zijn jullie het over de strekking van de boodschap wel eens en is dit een semantische kwestie geworden, die niet echt boeiend is.
pi_78982821
Nou ja mannen ik weet het zeker. Ik ga NOOIT meer naar een ziekenhuis .. VOOR GEEN GOUD want daar zijn ze toch alleen maar op uit. Ik heb het een vriend ook al verteld en hij zou eigenlijk voor zijn kanker naar het ziekenhuis willen gaan (heeft dit ook al paar keer gedaan en nam medicatie). Ik heb hem uitgelegt dat ze alleen maar op zijn geld uit zijn!!! Nu gaat hij ook niet meer! Dat die gifmengers maar eens snel stoppen met hun oplichterij bah bah wat kan ik hier boos om worden! Als ik kinderen heb: geen vaccinaties niks... gezond leven is een recht en die krijg je bij medici helaas NIET!
pi_78982992
Ik hoop dat wanneer je kinderen krijgt, je vervolgd wordt voor kindermishandeling. Kinderen hun recht op medische behandeling onthouden is in mijn ogen crimineel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')