In het NL geval worden die deels gestuurt door het beschikbare belastinggeld. 1 van de ambtenaren deed ooit eens uit de doeken dat er moet worden gekozen voor een neonatologie IC met plek voor 3 lieve kindertjes, of een dottercentrum met 10 plekken voor mensen met hartproblemen. Wat moet je dan als beleidsmaker doen? Vragen om meer geld is ook een nogo, niemand wil meer betalen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, aan de andere kant... wil je dat een stel economen beslit of jij een bepaald medicijn mag krijgen, ook al is het bewezen minder effectief en meer bijwerkingen, maar ja... goedkoper
ondersteuning ?!!! wat voor verknipt wereldbeeld is dat hé.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Re het volgende:
[..]
en de voedselindustrie, banken, nutsbedrijven, detailhandel... die dienen allemaal ter ondersteuning van de mens, weg met de commercie hup vort...
tjohhquote:How sunshine can help your body fight disease
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz0hm7bByHT
A spot of sunshine doesn't just lift your spirits, it also boosts your immune system.
Research shows that vitamin D, made when our skin is exposed to sunlight, plays a key role in activating white blood cells that protect the body from flu, food poisoning and even cancer.
Without the 'sunshine vitamin', the cells do not join the fight against disease.
The discovery could help in the development of vaccines and ways to combat auto-immune diseases and cancer.
It is well known that vitamin D is vital for calcium absorption and bone health and some studies have suggested it has an anti-cancer effect.
But scientists had not realised what a crucial role it played in the immune system.
ahh vandaar dat men in volle gang is een zonneschild te bouwen middels chemtrails.quote:A series of laboratory tests showed that the vitamin triggers dormant white blood cells into turning into 'killers' that seek out and destroy infections. Other white blood cells turn into 'helpers' that enable the immune system to build a 'memory' of the infection, allowing it to mobilise more quickly on the next encounter.
Researcher Carsten Geisler, of the University of Copenhagen, said: 'If the T-cells (white blood cells) cannot find enough vitamin D in the blood, they won't even begin to mobilise.'
The discovery, documented in the journal Nature Immunology, could shed new light on conditions caused by immune system malfunctions, such as multiple sclerosis and organ transplant rejections.
Although vitamin D is found in foods such as oily fish and eggs, most of that found in the body comes from sunlight exposure, and many of us simply do not have enough. In England, half the population is low in the vitamin when winter ends. In Scotland, it is two-thirds.
bron
Alle ziektes in Afrika zijn volgens Biekje, voor zover ik heb begrepen, door het rijke westen verspreid onder het mom van "negertje pesten", en alle ziektes in Aziatische landen zijn weer medische experimenten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Re het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze geen kanker in Afrika
effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
" Bij mensen met een donkere huidskleur functioneert de vitamine D synthese in de huid aanmerkelijk langzamer dan bij mensen met een blanke huid en kan tot 99% geremd worden"
~Wiki
Anyway, er zijn ook een aantal alternative hypothesen in de omloop omtrent vitamine D. Ik kan daar 123 geen wijs uit maar ze zijn er zeker.... en echt niet allemaal van een gehalte conspiracy hoax.
Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ook
Care to explain?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien kun je uitleggen wat je er niet aan snapt? Dan ik wat gerichter antwoorden.
Gewoon alles hieraan eigenlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zulke houding is absurd. Als dat voor wetenschap door moet gaan, kunnen we wel stoppen.
Je bedoelt dat er een patent rust op het detecteren van mutaties in een van de vele genen die borstkanker veroorzaken. Dat is niet echt hetzelfde. En dat patent is bovendien nu voor het gerecht omdat onduidelijk is of je een gen kan patenteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 06:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat borstkanker gepatenteerd is?
Oke,quote:
dat slede ik dan ook niet (mn het woord "alles" )quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dus kan men nooit stellen dat alles wat er te weten valt nu wel bekend is.
Als "de beperkingen bekend" zijn zoals jij stelde...dan sluit je elke ongekende potentie uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Re het volgende:
[..]
dat slede ik dan ook niet (mn het woord "alles" )
nee hoor, dat lees jij erinquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als "de beperkingen bekend" zijn zoals jij stelde...dan sluit je elke ongekende potentie uit.
Taal is geen vage foto waar iedereen maar in kan zien wat hij wil he?quote:
Ik las het ook zoals Re het bedoeldequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Taal is geen vage foto waar iedereen maar in kan zien wat hij wil he?
Maar ja, je zegt dat zowel de effecten als de beperkingen bekend zijn...Dat is echt niet anders op te pakken. Misschien bedoelde je wat anders dan wat je daar schreef.
Oke, leg uit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik las het ook zoals Re het bedoelde
Maar als ik het dus goed begrijp bedoelde Re eigenlijk te zeggen dat er idd effecten zijn die niet bekend zijn en ook over de beperkingen geensinds uitsluitsel valt te geven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
effecten van Vit D zijn gewoon bekend, zijn beperkingen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |