abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4504487
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 20:29 schreef waspman het volgende:

[..]

die eerste zin heb ik begrip voor, ik kan me voorstellen dat mensen moe worden van het nieuws rond Fortuyn. ik vond het zelf ook wel fijn om weer een een journaal te zien met ander nieuws.

de rest van je post vind ik te respectloos om op te reageren

Ik heb net dit door mij geopende topic weer even herlezen (kweet het, beetje laat), en ik wilde eigenlijk even mijn duim opsteken voor de reacties. Dankjewel! Maar deze, bijna aan het eind, sorry, maar daar geef ik dit topic toch even een klein *schopje* voor... *sorry*

Waspman zegt dat ik respectloos over Fortuyn spreek, dat vind ik heel erg jammer. Blijkbaar heeft hij toch iets gemist in dit topic. Het ging mij er juist om dat ik het beu was om al die verheerlijkingen van Pim Fortuyn aan te moeten horen, terwijl voor zijn dood de mensen in de media vaak geen goed woord voor hem over hadden (wbt zijn meningen dan). En als ik hem dus ff NIET verheerlijk, ben ik ineens respectloos?! Dat vind ik erg jammer....

Kleur buiten de lijntjes.
pi_4504551
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:54 schreef Muhneer het volgende:
kuch. die bloemenzeeen vind ik terecht

het is fortuyn niet fortuijn

doei.

op het stembiljet stond Fortuijn.. en volgens mij heet ie officieel ook zo
pi_4504765
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 17:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

op het stembiljet stond Fortuijn.. en volgens mij heet ie officieel ook zo

* ilsepielse heeft werkelijk geeeeen idee!
(volgens mij schrijft iedereen het op zn eigen manier )
pi_4504833
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:52 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb net de radio uitgeknald omdat het WEER over Pim Fortuijn ging. Die man wordt opgehemeld sinds ie dood is, terwijl voor zijn dood er maar weinigen op tv waren die echt een goed woord voor hem over hadden. VOOR zijn dood had men het over zijn enge ideeën, nu is ie ineens 'the man'. Begrijp me goed, ik heb nix tegen Pim, het is een schande dat er iemand zo gek was om hem dood te schieten, maar ik heb WEL wat tegen de hype die er nu rond hem ontstaat. Die hype was er eigenlijk al wel, maar die hype was wel handig om de saaie politiek in Den Haag wakker te schudden. Maar ik word er niet goed van als ik die bloemenzeeën zie (bijv. op de Dam in Amsterdam). Hij is dood. Het is zonde. Maar maak er alsjeblieft geen 2e Diana van!!!!
Het spijt me wel, maar omdat JIJ je eraan ergert mogen WIJ Pim niet meer eren? JA hij is THE MAN. En ja, voor mij was en IS hij 1000x belangrijker dan Diana.
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:48:43 #80
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_4507110
Ben blij dat dat gezeik rond de dood van die gast al heel wat minder is geworden.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_4507148
Ik weet van te voren al dat ik X-moe zal worden. Wist ik bij volendam, enschede, 11 september, pim fortuyn. De 1ste dag is 't meestal wel interessant, de 2de dag al minder, en daarna mag 't van mij meestal wel afgelopen zijn. Wordt ik er gewoon doodziek van

Mensen blijven maar oninteressant over 't zelfde uitgemolken onderwerp doorpraten, vaak nog bewust ervan dat dit al 100× besproken is.

pi_4508242
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 17:41 schreef charissa het volgende:

[..]

Het spijt me wel, maar omdat JIJ je eraan ergert mogen WIJ Pim niet meer eren? JA hij is THE MAN. En ja, voor mij was en IS hij 1000x belangrijker dan Diana.

Nou goed, jouw mening, maar mag ik dan alsjeblieft ook MIJN mening uiten, zonder dat jij me respectloos noemt? Dankje.
pi_4508702
ik word er gewoon gigantisch ziek van!
quote:
dit had pim zo gewlid
quote:
dit is in de geest van pim
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  vrijdag 21 juni 2002 @ 06:02:34 #84
30696 Freakjuh
GRASMAAIER!
pi_4682844
Zeikerds.....
Wat maakt het nou uit dat er een paar weekjes pim fortuyn voor de radio/tv is...
Ga huilen ofzo
ik vind het zwaar terecht,
Ook al mag ik nog niet stemmen
Besef wel ff wat dit betekend voor de politiek en nederland..
maar goed, zo te zien kunnen sommige leeghoofdjes dat niet..
Jesus coming, look busy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')