met jou erbij is het gemiddelde flink omhoog gegaanquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef dreamzk het volgende:
Gelukkig is het gemiddelde op FOK! 25cm dus TS heeft in vergelijking met alle bazen van FOK! een kleine lul!!!
Mijn e-penis van 35cm doet dat wel vaker ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef tim1986 het volgende:
[..]
met jou erbij is het gemiddelde flink omhoog gegaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:28 schreef jesperrrrsss het volgende:
iedereen op ONZ behalve TS is groot geschapen
![]()
![]()
dik en lelijk, dat zullen de vrouwen ook zijn, dus das niet ergquote:Op maandag 1 maart 2010 11:11 schreef Zaadappel het volgende:
Hee TS mijn piemel is groter dan 17cm maar ik ben kk dik en lelijk, als ik het goed begrijp mag ik dan gewoon komen toch? Zijn er ook vrouwen?
dat weet toch iedereen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Meten vanaf je buik, niet vanaf je balzak. Stelletje baklappen.
81 cm is kankerklein man, vanaf 110 doe je pas echt meequote:Op maandag 1 maart 2010 04:45 schreef Braddie het volgende:
WoW.......
Zo`n vriend van mij zei laatst dat hij geen zin had om te chillen, Kom ik na 1 uurtje TOCH bij hem langs, Zit hij al 3 uur achter WoW en te skypen met z`n oom.
Bij mij thuis ook altijd achter mijn 81CM HD scherm Jeweets, Gaat hij 2 uur WoWen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |