Voor de gemiddelde fok!ker welquote:Op zondag 28 februari 2010 23:05 schreef Lysdexie het volgende:
Mijne is sowieso 17, ik dacht dat dat een normale lengte was?
Hoe groot is de jouwe dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde fok!ker welIets met grootheidswaanzin
![]()
nope, daar gaat u mis! neger is niet altijd lange lulquote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef RitseB het volgende:
Een sexfeest voor negers is toch het zelfde als een sexfeest voor mensen met een grote lul
Lijkt me logisch dat een neger niet altijd een grote lul isquote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef DePanUit het volgende:
[..]
nope, daar gaat u mis! neger is niet altijd lange lul
gemiddeld dus 14,3 cmquote:In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man
er komen ook chicks op feesten voor neger-sex, waarom zouden er geen vrouwen komen op feesten met mannen met een lange lulquote:Op zondag 28 februari 2010 23:11 schreef destrovel het volgende:
Maar dan komen er helemaal geen chicks!![]()
Of komt Kelly dan langs?
Omdat TS als toegangseis heeft dat je een lul van 17cm hebt.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef DePanUit het volgende:
[..]
er komen ook chicks op feesten voor neger-sex, waarom zouden er geen vrouwen komen op feesten met mannen met een lange lul
ok, dan hogen we het op naar 20cm!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:15 schreef destrovel het volgende:
[..]
Omdat TS als toegangseis heeft dat je een lul van 17cm hebt.
Viel me wel op dat die negers allemaal jonge gasten waren en die wijven allemaal oud en verleptquote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef DePanUit het volgende:
toen straks bij spuiten en slikken: een sexfeest waar vrouwen sex konden hebben met negers.(..)
TS meet het met zn mond bij binnenkomstquote:Op maandag 1 maart 2010 03:47 schreef Fortitudo het volgende:
hoe meten we de afstand. Ik zit op het grensgeval voor de OP denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |