Ik zie net dat ik ineens weer een gaatje vrij heb in mijn agenda! Je bent wel ouder, maar dat maakt je mijn moedertje nog niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
...wen dr maar aan
....ik wil koffie
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik ineens weer een gaatje vrij heb in mijn agenda! Je bent wel ouder, maar dat maakt je mijn moedertje nog niet!
Pietje zet vast een straffe bak koffiequote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
....oke.....dan ga ik naar iemand die wel zo lief is om koffie te maken
ja vastquote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje zet vast een straffe bak koffie
Die zagen we niet aankomen...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje zet vast een straffe bak koffie
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaanquote:
mijn auto is meestal wel geruisloos als die de straat inrijdtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zagen we niet aankomen...
Ik zag het net echt! en voor de rest tsjaquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaan![]()
Joh...als je het leuk vindt gewoon doen....ik heb zelf geen geduld voor dat soort dingen...iets met niet tegen verlies kunnen en agressiequote:Op zondag 28 februari 2010 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het net echt! en voor de rest tsja
Of je gaat snel alle levels doorquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaan![]()
Vanmorgen om half negen vertrokken en om 11 uur weer thuis...quote:
Maar je bent er, en dat is het voornaamste. Nu lekker uitrusten en morgenochtend uitslapenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen om half negen vertrokken en om 11 uur weer thuis...
Geen wind , wel regen.....vanaf Nancy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |