Zijn trui riekt inmiddels zo dat de opstandige Touaregs de Sahara prompt zullen verlaten als hij binnen reukafstand komt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
en Alsido is een voetreis naar Timboektoe aan het maken hoop ik
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn trui riekt inmiddels zo dat de opstandige Touaregs de Sahara prompt zullen verlaten als hij binnen reukafstand komt.
Boterhammen met vlokken.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
Maar hoezo zou een programma opeens duizenden euros kosten bij SV?
Tuurlijk, dat is Team Peter in hun ogen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Laysa het volgende:
ik krijg daarnet door dat babouschka een ban heeft gekregen omdat ze zei : het is om te janken en wat triest dit
Wordt lekker rustig dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen die nu geband wordt, komt ook niet meer terug volgens Suzzy.
Beter schrapt hij Studio Vlemmix in z'n geheel. Wie wordt er nu werkelijk gelukkig of beter van?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is boos, hij schrapt het OP van morgen.
Hij had waarschijnlijk daarnet buiten met hem lopen bellen want hij kwam ziedend weer naar binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ongeveer 180 kijkers voor een puzzelende Joep. Dat zijn er maar 80 minder dan Tabula Rasa.
Johan komt weer binnen en heeft opdracht gegeven Peter van de chat te gooien. Het maakt hem niet meer uit.
Iedereen met een beetje kritische blik zal uiteindelijk wel geband worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef mootie het volgende:
Wtflux, ik ben gebanned, ik zei echt niks raars @@
Peter heeft gelijk! Johan gaat nu af als een gieter, wat een rancuneuze egotripper.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk daarnet buiten met hem lopen bellen want hij kwam ziedend weer naar binnen
Jup, ze is gebandquote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef tonja het volgende:
De bans en kicks vliegen je om de oren.
volgens mij is mootie geband.
Het laatste wat ik lees is dat je zegt: De chat zou bijzaak moeten zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef mootie het volgende:
Wtflux, ik ben gebanned, ik zei echt niks raars @@ Kan iemand even teruglezen wat ik zei?
Het laatste wat je zei is dat de chat een bijzaak zou moeten zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef mootie het volgende:
Wtflux, ik ben gebanned, ik zei echt niks raars @@ Kan iemand even teruglezen wat ik zei?
Wat een kritisch kutwijk ben ik toch ookquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Het laatste wat je zei is dat de chat een bijzaak zou moeten zijn.
Hmm ik zei debiel, dat zal het dan wel zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
sorry had nog iets gevonden en heb dat even toegevoegd
Hansie betrekt dat meestal direct op zichzelf.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm ik zei debiel, dat zal het dan wel zijn.
Johan zoekt gewoon een uitvlucht om lekker te debatterenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Boterhammen met vlokken.
Johan is boos, hij schrapt het OP van morgen. Hij heeft geen zin meer in negativiteit en wil zelf liever naar een debat morgenavond. Hij heeft gehoord dat Peter kritiek op hem had, hij heeft zelfs meegelezen op de chat vannacht. "Als mijn eigen mensen al zulke lelijke dingen zeggen over mij op de chat....., daar heb ik geen zin in." Michelle vraagt of hij Peter zelf al gesproken heeft. Niet dus.
Hij blijft wel 24/7 in de lucht maar heel anders dan de mensen verwachten.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen met kritiek krijgt een ban. Dat heeft Johan met Suzzy afgesproken.
De laatste stuiptrekkingen van een egotripper die niet meer geliefd is.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen met kritiek krijgt een ban. Dat heeft Johan met Suzzy afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |