En waarom zou iemand een site waar niets te beleven valt willen hacken?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Johans site gehackt?
Dat zou suzzy op fok! gezet hebben.
Echt hoor lachen.
Ik heb ooit een site gehad waar ongeveer 3 bezoekers per maand kwamen, die is ook ooit gehackt.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
En waarom zou iemand een site waar niets te beleven valt willen hacken?
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ooit een site gehad waar ongeveer 3 bezoekers per maand kwamen, die is ook ooit gehackt.
Ik heb de laatste 20 minuten gezien. Ik lees nu de reacties van kijkers in TVR over de show. Het moet nogal grappig geweest zijn als ik de commentaren mag gelovenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef spuitje het volgende:
BTW: heeft iemand hier nog de moeite genomen dat programma van Jaap over die Joram te kijken?
Echt??? jee............quote:Op zondag 28 februari 2010 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ooit een site gehad waar ongeveer 3 bezoekers per maand kwamen, die is ook ooit gehackt.
Peter zegt dat hij woest is. Ik vind dit zo dom van Johan.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan schijnt Peter ook de schuld gegeven te hebben van de spullen die Jaap vernielde
Ook was hij veel minder lang blijven hangen van de week dan Johan beweerde.
Stuiptrekkingen.
Ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zegt dat hij woest is. Ik vind dit zo dom van Johan.
Bronmagazine begon vanmorgen zelf op de chat over Peter, over wat hij had gezegd enzo, te blaattenquote:Op maandag 1 maart 2010 07:52 schreef Disana het volgende:
FadingLeo hoopt dat Peter zijn boosheid om kan zetten in werk in SV voor of achter de schermen; hij heeft hier gelezen wat Peter vannacht op de chat heeft gezegd. BRONmagazine vindt het niet kies dat Peter er op de chat over heeft gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |