Door de chatcrash waren alle bans er weer af, maar Suzzy heeft gezegd dat de bans gewoon blijven staan. Ik kreeg na 1 woord de banhammer al op m'n kop.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
weet ik niet Bq, volgens mIRC een ban maar Chatwhisperer staat nu gewoon in de lijst. Dus beschouw dit lijsjet maar als niet betrouwbaar. Ik had toch het idee dat het heel makkelijk te zien was wie er een ban heeft
oke, bedanktquote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tita heeft geen internet tijdelijk...dus die is niet geband
Was dat rond 15.47uur?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Door de chatcrash waren alle bans er weer af, maar Suzzy heeft gezegd dat de bans gewoon blijven staan. Ik kreeg na 1 woord de banhammer al op m'n kop.
Ik begrijp het niet helemaal. . .Geen streams dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Disana het volgende:
We worden weer gestraft met muziek en de boeddha. Wat een naar mannetje kan Johan zijn.
Dit is dus moderatie zoals Johan die graag heeft.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Ik erger me echt mateloos aan de moderatie. Na Johans uitval begonnen ze wild om zich heen te slaan, bans voor de lulligste dingen. Nu zijn ze al uren niet meer te actief, en de chat is weer zoals hij was.
Tja, goede vraag. Daar zou Johan eens heel diep over moeten nadenken. Tenzij ze alleen voor zichzelf bezig zijn, zoals van Liesbeth al bekend is.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal. . .Geen streams dus.
Voor wie zijn ze daar dan nu zo 'hard' aan het werk?
Precies, dat ego van Johan is nog groter dan de drang naar een goedlopend product (rendabel commercieel bedrijf).quote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, goede vraag. Daar zou Johan eens heel diep over moeten nadenken. Tenzij ze alleen voor zichzelf bezig zijn, zoals van Liesbeth al bekend is.
De chat gaf wat problemen en moest opnieuw worden opgestart, waardoor alle gebanden er weer op konden. Suzzy meldde dat dat vlekje weer zal worden weggewerkt en de bans weer hervat zullen worden. Waarschijnlijk komen de gebanden er niet meer terug op als ze opnieuw willen inloggen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie banvan nog gewoon in de viewerlijst staan.
Volgens mij gaat het dagen duren voordat Johan hierop aanspreekbaar is.
Gaat dat op naam of op ip? Anders komen ze weer terug als 'banvrij' oidquote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De chat gaf wat problemen en moest opnieuw worden opgestart, waardoor alle gebanden er weer op konden. Suzzy meldde dat dat vlekje weer zal worden weggewerkt en de bans weer hervat zullen worden. Waarschijnlijk komen de gebanden er niet meer terug op als ze opnieuw willen inloggen.
Ik niet, des te sneller heeft ie de boel eigenhandig de nek om gedraaid.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Johan voelt dat die run op de Gemeenteraad een gelopen race is als allemans Clown, maar wil dat niet accepteren! Dat ie daar pissed van wordt kan ik heel goed voorstellen, maar dat hij dat uitleeft op zijn vrijwillige medewerkers en de ondersteunende chatters is behoorlijk foute boel.....
Ja dat zag ik, maar banvan typt gewoon mee. Tenzij het wachten op de terugkeer van de moderatoren is.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De chat gaf wat problemen en moest opnieuw worden opgestart, waardoor alle gebanden er weer op konden. Suzzy meldde dat dat vlekje weer zal worden weggewerkt en de bans weer hervat zullen worden. Waarschijnlijk komen de gebanden er niet meer terug op als ze opnieuw willen inloggen.
Hehehehe. Dat Nederlands ook, ze leren het gewoon van elkaarquote:Op maandag 1 maart 2010 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook DJ Plofkop laat zich niet onbetuigd. Zijn endeldarmontstoppertje Pimytje is geband en dat is natuurlijk onverteerbaar..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik toch ook? En toen waren de mods ook aanwezig. Ik denk dat de bans er weer automatisch opzitten bij de volgende inlogpoging.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar banvan typt gewoon mee. Tenzij het wachten op de terugkeer van de moderatoren is.
Je zult wel gelijk hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik toch ook? En toen waren de mods ook aanwezig. Ik denk dat de bans er weer automatisch opzitten bij de volgende inlogpoging.
quote:STEM OOK OP DE PVDT EN HELP ONZE PARTIJ NAAR DE LANDELIJKE VERKIEZINGEN
Hallo allemaal, zoals jullie weten, ben ik maar wat druk in verband met de komende gemeenteraadsverkiezingen. Deze vinden plaats op woensdag 3 maart aanstaande. Uiteraard wil ik graag een of meerdere zetels halen met De Partij van de Toekomst (LIJST 11). Ik heb daarbij jullie hulp wel nodig. Ik moet zeggen dat het me een enorme uitdaging lijkt om in de gemeenteraad te zitten, maar een nog grotere uitdaging lijkt het me om een plek te kunnen veroveren in de landelijke politiek en daar ga ik dan ook voor.
Dat kan alleen als ik de felbegeerde zetel in de gemeenteraad heb. Woon je in Eindhoven, schroom dan niet voor onze lijst te stemmen!
Uiteraard moet je wel weten waarvoor je gaat stemmen!
Nu ik licht even een tipje van de sluier op!
Na het behalen van de gemeenteraadsverkiezingen in Eindhoven gaan we direct campagne voeren voor de landelijke verkiezingen. We gaan het landelijk nog groter aanpakken. We hebben een aantal opmerkelijke programma punten, waar we zeker de aandacht van het publiek mee zullen krijgen.
Ook voor Eindhoven heeft de PVDT een aantal zaken in haar programma opgenomen, waardoor zij zich onderscheidt van de andere partijen. Om een voorbeeld te geven heeft Partij van de Toekomst voor de gemeenteraadsverkiezingen, de volgende bijzondere punten op het programma staan:
- PVDT wil gratis en beter openbaar vervoer met een monorail door het centrum, naar bedrijventerreinen en Eindhoven Airport. Bij opstapplaatsen, die gemakkelijk zijn te bereiken buiten de drukke ring wil de PVDT gratis parkeerplaatsen creëren.
- Een uniek plan dat PVDT heeft gelanceerd is de zogenaamde ?Necropolis?, oftewel de ?Starway to Heaven?, een 80 verdiepingen tellende glazen toren, waarin overledenen boven de grond begraven kunnen worden.
De ?Necropolis?is een idee van mezelf. Ik werd daartoe geïnspireerd door plaatsen in onder andere Italië, waar veel overledenen al boven de grond begraven worden. Dat gebeurt in vier of vijf rijen boven de grond. We gaan tenslotte als we dood gaan naar boven, naar de hemel en niet naar beneden. Dat heeft me aan het denken gezet en zo heb ik de Necropolis ontworpen. Nederland is een modern land en Eindhoven een moderne stad, waar zoiets gewoon moet kunnen. We kunnen spreken over een klassieke moderne manier van begraven. Bovendien is het veel hygiënischer. Nabestaande kunnen altijd op bezoek. Zo kan je bijvoorbeeld op zondag een bloemetje gaan brengen bij bijvoorbeeld je oma op de vijftigste verdieping en ook andere mensen ontmoeten die een dierbare verloren hebben. Er is veel gebrek aan ruimte op begraafplaatsen. De ?Necropolis?wordt in de hoogte gebouwd, daar kunnen heel veel mensen in begraven worden. Op deze manier kan je het ruimtegebrek op begraafplaatsen behoorlijk miniseren. Het is een uniek plan, waarvan er nog geen een is in de hele wereld.
Groetjes van Johan.
Ah, daarom geen streams en staat SV volledig on hold. Johan geeft de voorkeur aan de politiek en wil daarnaast niet bezig zijn met SV.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:51 schreef beequeen het volgende:
Bericht via Hyves. Lies is weer druk bezig geweest. Ik zeg maar even niks.![]()
[..]
Dit kon je ook niet gezien hebben op de chat, want dit zijn door Sly gepubliceerde PM-berichten.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Gekke reactie weer van Sly... ik heb dat op een paar minuten gemist op de chat.. jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |