Had ik ook, daarom kom ik er niet meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Ik erger me echt mateloos aan de moderatie.
Mwah, nee... Het is geen kwestie van selectief lezen. Hij is alleen erg lang van stof. Als hij een vraag leest dan geeft hij een uitgebreid antwoord en vijf minuten later kijkt hij weer op de chat voor een volgende vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, maar niet één vraag beantwoord... Harrie is een exellente selectieve lezer..
Voor zover ik weet, Pb, Peter_N, Babouschka en ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen die een ban hebben gehad?.
Heb geen verstand van mIRC maar vechtgenoot zit nu te kijken de een na de andere ban...
Mijn man zit het na te kijken, jij idd, chatwhiperer, Jacqhassel, Ruudje, Banvan, Cmontje, Jopioo. En Tita is ook al een tijd niet gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, Pb, Peter_N, Babouschka en ik.
Misschien is-ie ook links verkeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Disana het volgende:
We worden weer gestraft met muziek en de boeddha. Wat een naar mannetje kan Johan zijn.
Ook dat schept veel vertrouwen. Gelukkig is SV al zo solide dat dit vertrouwen sowieso al wijdverbreid is.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk ook dat Marian nu de artiesten weer op moet gaan bellen of ze nu weer wel willen komen. Ik heb haar aan de telefoon noren zeggen dat ze over een week of twee wel weer contact op zou nemen als het allemaal wat rustiger/beter ging.
Het is een zuiger pur sang. Eerst zeggen dat chatters alles mogen zeggen en kritisch mogen zijn, maar als hij zelf commentaar krijgt trekt hij de stekker eruit.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Disana het volgende:
We worden weer gestraft met muziek en de boeddha. Wat een naar mannetje kan Johan zijn.
En ik hoorde van de buren van HansieBansie, dat bejaarde stel van 112, dat hij tegen zijn beeldscherm zat de briesen: "Ik hou jou in de gaten, mannetje!". Dat zal wel om Boelkloedig gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man zit het na te kijken, jij idd, chatwhiperer, Jacqhassel, Ruudje, Banvan, Cmontje, Jopioo. En Tita is ook al een tijd niet gezien.
Zie het helemaal voor mequote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik hoorde van de buren van HansieBansie, dat bejaarde stel van 112, dat hij tegen zijn beeldscherm zat de briesen: "Ik hou jou in de gaten, mannetje!". Dat zal wel om Boelkloedig gaan.
Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Harrie vertelde lachend dat Johan de hele nacht de chat heeft zitten meelezen en uitpluizen.
Huh, wat hebben die verkeerd gedaan/gezegd dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn man zit het na te kijken, jij idd, chatwhiperer, Jacqhassel, Ruudje, Banvan, Cmontje, Jopioo.
Tsja, dan ben je volgende dag ook uitgeput en functioneer je niet normaal. Oh wacht.......quote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Harrie vertelde lachend dat Johan de hele nacht de chat heeft zitten meelezen en uitpluizen.
Johan wordt helemaal para man
Ik zie banvan nog gewoon in de viewerlijst staan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man zit het na te kijken, jij idd, chatwhiperer, Jacqhassel, Ruudje, Banvan, Cmontje, Jopioo. En Tita is ook al een tijd niet gezien.
ChatWhisperer en Jacqhassel waren er vanmiddag.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
weet ik niet Bq, volgens mIRC een ban maar Chatwhisperer staat nu gewoon in de lijst. Dus beschouw dit lijsjet maar als niet betrouwbaar. Ik had toch het idee dat het heel makkelijk te zien was wie er een ban heeftquote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, wat hebben die verkeerd gedaan/gezegd dan?
En dat was het Scrut.quote:
Tita heeft geen internet tijdelijk...dus die is niet gebandquote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |