Vraag ik me af, het is mss wel intiem maar of het ook gaat dan om vertrouwen enzo. Andere dementie mssquote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, kan. Maar als je daar geen interesse in hebt kan seks net zo intiem zijn.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vraag ik me af, het is mss wel intiem maar of het ook gaat dan om vertrouwen enzo
waarom niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat telt nietMaar heb jij toegang tot Kelder ?
Nee gewoon naakt en ouderwetsch puur natuur, wat jij?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij wilde toch special effects!?
Niet té natuurlijk! Hou niet van te harig.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee gewoon naakt en ouderwetsch puur natuur, wat jij?
Omdat je van jezelf ook 200 mag op de snelweg, maar dat telt ook nietquote:
Ik ben gewend alles bij te houden...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tellen moet je ook niet doen. Er zijn al honderden topics doorheen gegaan.
In dat geval: succes knul.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik ben gewend alles bij te houden...
dat zou ik best mogen, maar toch niet kunnenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat je van jezelf ook 200 mag op de snelweg, maar dat telt ook niet
Dan heb je veel te lezenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Underverse het volgende:
[..]
De topics gaan doorgaans best wel hard, dat val echt niet bij te houden als je even een uurtje weg moet ofzoquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Underverse het volgende:
[..]
Daar is over nagedachtquote:
volgens mij kan alleen krengetje datquote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De topics gaan doorgaans best wel hard, dat val echt niet bij te houden als je even een uurtje weg moet ofzo
Zeggen mensen ooit tegen je dat je best vermoeiend bent ?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou ik best mogen, maar toch niet kunnen
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeggen mensen ooit tegen je dat je best vermoeiend bent ?
Hoezo dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
volgens mij kan alleen krengetje dat
Geloof me, zij is echt een multitask wonderquote:
Ik wil voorbeelden!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, zij is echt een multitask wonder
Ze kan prima msn'en, posten en PM'en tegelijk.quote:
Dat doet/kan elke gemiddelde fokker ookquote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze kan prima msn'en, posten en PM'en tegelijk.
welke vrouw niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |