Nu zijn het ouwe vrijstersquote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Toen jullie nog jong en onschuldig waren?
Dat doet er niet toequote:
Uh.. er staat niks in de planningquote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot volgende week zeker
Ik zou er volgende week 2 hebben, nu 1.
Juist nietquote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Toen jullie nog jong en onschuldig waren?
Ach het gaat uiteindelijk om de kwaliteit niet om de kwantiteit. Kijk naar Tong die wordt mede door zijn absurde aantal door veel Fokkers uitgekost. (NIET DOOR MIJ Overigens, Ik mag hem graag)quote:
Dat was januari toch?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij in decemberToen met je topje/dingetje.
Overmacht. Deze keuze moest ik maken.quote:
Misschien.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, je bent het eigenlijk nu nog steeds?
Eigen keuze dusquote:Op zondag 28 februari 2010 22:38 schreef vencodark het volgende:
Overmacht. Deze keuze moest ik maken.![]()
[..]
Ow datquote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dec. Toen we pmden over je topje en je je afspraak had met die gast.Op oudjaarsavond!
Weer leegquote:
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het niet met plezier afzeggen!
Ben nieuwsgierigquote:
was je anders gegaan naar die meet dan ?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het niet met plezier afzeggen!
Ja. Want die was voor die dag afgesproken.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
was je anders gegaan naar die meet dan ?
Haha, ik ben geen filmquote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ontzettend.
Ik wou dat ik donderdag popcorn had meegenomen
Ze doelt niet op die van de 27equote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
was je anders gegaan naar die meet dan ?
Ja dat dacht ik , tnx Cue_quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doelt niet op die van de 27e
even ter info, mocht je dat namelijk denken.
Box doet misschien wel universitair, maar weken en dagen, dat snapt ie nog nietquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want die is niet deze week he.
Haha, daar heb je een punt! Of had je de popcorn voor een rel mee willen nemen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, je bent wel in 3D.
Close enough
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Box doet misschien wel universitair, maar weken en dagen, dat snapt ie nog niet
klopt maar net had je het wel er over, dat je pa dan zijn verjaardag viert enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want die is niet deze week he.
Ik vraag al niks meerquote:
Ja, maar dat was daarnet.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
klopt maar net had je het wel er over, dat je pa dan zijn verjaardag viert enzo
Heb je stiekem een rel in A'dam veroorzaakt dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, daar heb je een punt! Of had je de popcorn voor een rel mee willen nemen?
Nee, maar had je daar op gehoopt?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je stiekem een rel in A'dam veroorzaakt dan?
Is weer eens wat anders dat je niet door een vent wordt dronken gevoerd, moet je maar denken.vquote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef krengetje het volgende:
zucht.. mn mama wilt me dronken hebben volgens mij
wat heb ik jou nu weer misdaanquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Box doet misschien wel universitair, maar weken en dagen, dat snapt ie nog niet
wie wil jou niet dronken voerenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef krengetje het volgende:
zucht.. mn mama wilt me dronken hebben volgens mij
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar had je daar op gehoopt?
Tof!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Dan wordt je opgepakt enzo.
Dat gun ik je niet.
Zeg Cue, hoeveel schatjes heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat het leuk is om jou te bashen daarover
Maar verder ben je m'n schatje hoor
In elk stadje.. you do the mathquote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg Cue, hoeveel schatjes heb jij eigenlijk?
Per dag of per uur?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg Cue, hoeveel schatjes heb jij eigenlijk?
Jeej!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo
Daar zag ik je nou ook niet voor aan
Haha, ga je altijd zo om met je stadsgenoten?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen?
Ben geen lebienne, sorry
meestal voer ik de mannen dronkenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef STING het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dat je niet door een vent wordt dronken gevoerd, moet je maar denken.v
Stadsgenoten?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ga je altijd zo om met je stadsgenoten?
Ik, iemand dronken voeren vind ik zo flauwquote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat heb ik jou nu weer misdaan![]()
[..]
wie wil jou niet dronken voeren
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ga je altijd zo om met je stadsgenoten?
dat dusquote:
Ah joh FF, hier, neem nog een wijntje. Kan best.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
meestal voer ik de mannen dronken
Kost je een hoop geld bij mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
meestal voer ik de mannen dronken
Zeg zeggen niet voor niks dat de liefde door de maag van de man gaatquote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah joh FF, hier, neem nog een wijntje. Kan best.
Ja maar, ja maar.
Kom op. Je kunt het.
Nlou...ok.
Ej, ik ken jouw persoonlijke voorkeuren niet 24/7.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, ga jij het eens voor mij bijhouden
Nee johquote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war, ik dacht dat jullie beide in Nijmegen woonden.
Dat is meer werk voor je leverquote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg zeggen niet voor niks dat de liefde door de maag van de man gaat
Woonde Cue maar in Nijmegen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war, ik dacht dat jullie beide in Nijmegen woonden.
Uh ja iddquote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
Ej, ik ken jouw persoonlijke voorkeuren niet 24/7.
Behalve dat ik jouw schatje ben! Altijd, eeuwig.
Ontken je nu?quote:
Dan is het in 1 dag iig te doen om heen en weer te reizen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ik snap het, want dat is om de hoek bij Zeeland
Je vreest dan het aanbod van komkommers in je supermarkt?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef mrbox het volgende:
Cue_ in nijmegen ? nee dat is geen goed idee
Niets is om de hoek bij Zeelandquote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ik snap het, want dat is om de hoek bij Zeeland
Die haal ik toch voornamelijk bij de Aldi.. daar shopt box toch nietquote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je vreest dan het aanbod van komkommers in je supermarkt?
Haal maar een kratje Heineken Jupilerquote:
Nee dan woont ze te dichtbij enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je vreest dan het aanbod van komkommers in je supermarkt?
oh! was je er zaterdag bij??quote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah joh FF, hier, neem nog een wijntje. Kan best.
Ja maar, ja maar.
Kom op. Je kunt het.
Nlou...ok.
Jullie zijn 2 uitzonderingen.. de rest woont verquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haal ik toch voornamelijk bij de Aldi.. daar shopt box toch niet
Eerder andersom.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef STING het volgende:
[..]
En dan? Dan bestaat de kans dat ze je bespringt op straat?
Ik ben een kloon van STINGquote:
maar 1quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haal maar een kratje Heineken Jupiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |