Zie mijn ondertitelquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eeuwig is wat anders dan een dagje langer.
En morgen is het maandagquote:
Alice - hartje?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
Alice is een mooie naam....klinkt als....
Dankjequote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
Geef haar geen ongelijk, mensen missen is niet fijnquote:
Dat gevoel heb ik zelden .. maar of dat nou goed isquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geef haar geen ongelijk, mensen missen is niet fijn
Ga je nu ook al Laysa van me stelen?quote:
Nee als mijn naam maar dan net andersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alice - hartje?
Alice - love?
klinkt niet als..
Nah, mensen missen an sich hoeft niet fijn te zijn, maar soms is het fijn dat je mensen om je heen hebt die je kan missen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geef haar geen ongelijk, mensen missen is niet fijn
Moet je haar maar beter vastmakenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je nu ook al Laysa van me stelen?
Ik ben niet te stelenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook al? Stelen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alice.. Alice.... who the fuck is Alice?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
Ik kan gewoon geen goede knopen leggenquote:
Hey, ik moet nog douchen, een engels boek opzoeken, en grote witte papiertjes zoekenquote:
Vraag toegang tot het keldertje, daar kunnen ze je vast wel helpenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen goede knopen leggen![]()
Had ik vroeger maar op de scouting gezeten!
knopen? vastlassen!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen goede knopen leggen![]()
Had ik vroeger maar op de scouting gezeten!
Het keldertje? *ril*quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag toegang tot het keldertje, daar kunnen ze je vast wel helpen
Volgens mij heeft DK zijn eigen keldertje.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag toegang tot het keldertje, daar kunnen ze je vast wel helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |