Oh dus je woont in Ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat jij nou te lui bent om op het profiel knopje te drukken...![]()
Ja!quote:
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
Iedereen weet dat Ja voor Leiden staat
ff uitproberen is ook niet nodig, dit ding moet je gewoon kopen... Ibanezjes zijn te gek voor het geld!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:17 schreef blckbb het volgende:
Sorry da's te ver om even uit te proberen![]()
Juistquote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook!
Ja=Leiden
Nee=Damwâld
Toch?
Dat heb ik met mijn huidige straps dus echt nog nooit meegemaakt...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zeg.
Tevens tvp.
Nee hoor ik bekijk en probeer mijn keuzes op vol gemakquote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
ff uitproberen is ook niet nodig, dit ding moet je gewoon kopen... Ibanezjes zijn te gek voor het geld!
Hmm op de eerste ''feel'' vond ik 'm niet zo slecht spelenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef TeleluvR het volgende:
Canvas gitaren, het moet niet veel gekker worden
Tsja het is wel een Chinees merkje. Hoop niet zoals op 't zelfde niveau als bijvoorbeeld Dimavery. Maargoed, ik ga hem dinsdag even ingeplugd testenquote:
Je wordt ouder, hè.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef guitarist het volgende:
Pfff het lijkt alsof ik elke week meer spul mee sleep naar optredens en repeteren.
Is het niet gewoon zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef guitarist het volgende:
Pfff het lijkt alsof ik elke week meer spul mee sleep naar optredens en repeteren.
Teveel.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo?
Sowieso, wat is jullie gear?
Wat je echt gebruikt?
Ik doe meestal gewoon via Fast Track in de Mac (voorheen pc)
En anders via Boss ME50B in de Epiphone Valve Junior
Hhehehequote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, het J.U.M.C.
Van het RvB moeten we het met puntjes schrijven...
Ik ben ook weer van de partij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |