Jeordy White (A perfect Circle, Nine Inch Nails)quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:02 schreef Witchfynder het volgende:
Waren daar meer bassisten tussen die we kunnen kennen van elders?
Die is ook van Manson toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jeordy White (A perfect Circle, Nine Inch Nails)
Klopt maar daar noemt hij zich dan weer Twiggy Ramirez.quote:
Er was ook die ene gast van Kyuss, Scott Reeder. Die zou in 1996 ook Paul d'Amour opvolgen bij Tool, maar dat ging uiteindelijk niet door.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Oh. Maar dus geen bassisten van andere Bay Area bands?
Ahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er was ook die ene gast van Kyuss, Scott Reeder. Die zou in 1996 ook Paul d'Amour opvolgen bij Tool, maar dat ging uiteindelijk niet door.
Dat is maar goed ook. In Justin hebben ze een veel betere bassist.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er was ook die ene gast van Kyuss, Scott Reeder. Die zou in 1996 ook Paul d'Amour opvolgen bij Tool, maar dat ging uiteindelijk niet door.
ja, de programmering van Werchter begint er steeds beter uit te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:38 schreef Cynic het volgende:
Skunk Anansie ook op Werchter!~Leuke berichten
Zoals altijd, beter dan Pinkpop, maar toch ga ik altijd naar Pinkpopquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
ja, de programmering van Werchter begint er steeds beter uit te zien.
Dat denk ik ook wel, al heeft die Reeder wel een hele eigen stijl. Hij speelt linkshandig, maar op rechtshandige bassen. En dan niet à la Hendrix met de snaren 'goedgedraaid', maar met de dunste snaren boven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. In Justin hebben ze een veel betere bassist.
Dat geeft niet. Ooit leren jullie wel Nederlandsquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef Cynic het volgende:
In het Drents betekent stoer dat je nogal stroef speelt
Niet echt volgens mij. Het eerste waar ik aan moet denken bij 'vogeltjesmerk' is Zwaluw lucifers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Cynic het volgende:
Onze nieuwe toetsenist (uit Friesland) lag laatst bij het oefenen trouwens helemaal in een deuk toen we het over een "vogeltjesmerk" hadden. Had-ie nog nooit van gehoord. Da's toch algemeen bekend?
Een wat ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Cynic het volgende:
Onze nieuwe toetsenist (uit Friesland) lag laatst bij het oefenen trouwens helemaal in een deuk toen we het over een "vogeltjesmerk" hadden. Had-ie nog nooit van gehoord. Da's toch algemeen bekend?
Ja idd. Echt geen ideeeeeee wat dat moet zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Het eerste waar ik aan moet denken bij 'vogeltjesmerk' is Zwaluw lucifers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |