Ik vond Robert bij Infectious Grooves toch beter tot zijn recht komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook!.
Voor de Metallicahoeren: op bovenstaand nummer speelt Robert Trujillo bas.
Logisch, dat was ook meer zijn ding, maar Muir had hem ook bij ST nodig, dus ja... Bij Ozzy werd zijn talent pas echt verspild vind ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond Robert bij Infectious Grooves toch beter tot zijn recht komen.
Zonder hem doet ST het nog steeds goed. In 2002 was het een van de betere optredens op Bospop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Logisch, dat was ook meer zijn ding, maar Muir had hem ook bij ST nodig, dus ja... Bij Ozzy werd zijn talent pas echt verspild vind ik.
Lastig, Alone is ook wel erg erg goed.quote:
Alsof de echte Metallica hoer dat niet weet ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook!.
Voor de Metallicahoeren: op bovenstaand nummer speelt Robert Trujillo bas.
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof de echte Metallica hoer dat niet weet ofzo
Dan ben ik maar geen echte Metallicahoerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bands![]()
.
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben ik maar geen echte Metallicahoer
HEUJ!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want echte Metallicahoeren hebben geen oog voor andere bands![]()
.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
Vette muziek, jammer van de stem van DaveDoor die stem dus niet echt mijn ding maar to each his own
Dit. Alhoewel ik een paar nummers wel kan waarderen, bijvoorbeeld The Mechanix. Zou ook kunnen omdat ik het erg associeer met Metallica uiteraard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
Vette muziek, jammer van de stem van DaveDoor die stem dus niet echt mijn ding maar to each his own
Kan 'm geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Svyatagor het volgende:
Briljante scene uit Some Kind of Monster, als ze tegen Trujilo zeggen dat ze'm als bassist willen hebben, begint ' ie helemaal te glimmen. ' En omdat we zo blij zijn met deze beslissing, geven we je nu alvast een miljoen dollar' .
Zie je'm grijnzen en daarna op z'n bed springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |