En dan ook nog tegelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Als je beiden kunt ben je pas echt de man.
Nu ben je een Crip.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag weer m'n eerste stapjes gezet, nouja stapjes, m'n voet heeft de grond geraakt erop steunen kan alleen nietMAar het gaat vooruit langzaam maar zeker
En zaterdag sta je weer te springen op het podiumquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag weer m'n eerste stapjes gezet, nouja stapjes, m'n voet heeft de grond geraakt erop steunen kan alleen nietMAar het gaat vooruit langzaam maar zeker
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zaterdag en zondag optreden ja, hopelijk kan ik dan weer staan, maar ik heb zo m'n twijfelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
En zaterdag sta je weer te springen op het podium
Op een barkruk gaan hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag optreden ja, hopelijk kan ik dan weer staan, maar ik heb zo m'n twijfelsnet wel net niet
Pull je'n Kurt Cobainquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag optreden ja, hopelijk kan ik dan weer staan, maar ik heb zo m'n twijfelsnet wel net niet
Ik zou in ieder geval een brace om je knie doen of anders goed intapen. Dan heb je in elk geval wat extra steun.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n knie zit nu nog steeds helemaal ingepkat die gaat geen kant opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval een brace om je knie doen of anders goed intapen. Dan heb je in elk geval wat extra steun.
Hier staat wat meer info over hoe je een knie kunt intapen.
http://www.bhvplus.nl/informatie/tapen.pdf
Daar is zo te zien inderdaad weinig beweging in te krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n knie zit nu nog steeds helemaal ingepkat die gaat geen kant op
Net alsof ik een maillot aan heb
[ afbeelding ]
Of je pull't een Greyline...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |