quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue
Maar ik heb op al m'n gitaren straplocks, toen ik m'n Tele net had wilde ik er even snel op spelen en toen schoot de strap los. Had em wel vast bij de hals maar m'n hart zat in m'n keel... Schrok me de pestpleuris!
Met een beetje geluk dinsdag (als ik tijd heb na schoolquote:Op zondag 28 februari 2010 20:37 schreef Meursault het volgende:
Wanneer ga je je strat ophalen, Menno?
Dat had ik ook een keer bij m'n pacifica. Daarom maar straplocks aangeschaft, heerlijke dingen zegquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue :p
Maar ik heb op al m'n gitaren straplocks, toen ik m'n Tele net had wilde ik er even snel op spelen en toen schoot de strap los. Had em wel vast bij de hals maar m'n hart zat in m'n keel... Schrok me de pestpleuris!
Al verschillende keren gehad met verschillende gitaren, vandaar de straplocksquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
Grolsch to the rescue :p
op mijn Bo~el zaten ze alquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Al verschillende keren gehad met verschillende gitaren, vandaar de straplocks
Weet iemand of je ook de locks apart kan krijgen, of hoe heet dat, het ding aan de gitaar, mijn straps zijn allemaal namelijk al voorzien, en om dan 6 van die dingen over te hebben gaat ook wat te ver!
Alleen per setje zover ik weet. Daarom heb ik ook 4 straps voor 4 bassen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Weet iemand of je ook de locks apart kan krijgen, of hoe heet dat, het ding aan de gitaar, mijn straps zijn allemaal namelijk al voorzien, en om dan 6 van die dingen over te hebben gaat ook wat te ver!
Niet elke lock is onderling goed uitwisselbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel voor de AS 73?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Verdomme. Bloedmooie ES-335 opgehaald, maar niet voor mij
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
Ik heb mijn ziel al verkocht aan Dean, een paar topics terug...![]()
ES-335 GAS!![]()
Ik heb trouwens nog wel zwarte liggen geloof ik...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen geldquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef TeleluvR het volgende:
Verdomme. Bloedmooie ES-335 opgehaald, maar niet voor mij
Iemand een Epiphone SG kopen? Ibanez AS-73? Les Paul? Tele? Harley Benton triple 0?
Ik heb mijn ziel al verkocht aan Dean, een paar topics terug...![]()
ES-335 GAS!![]()
Mooi! En een Blues Jr! Puike keus!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef BoerBert het volgende:
Vanmiddag maar even fotootje gemaakt van m'n nieuwe strat(Inmiddels twee weekjes oud)
[ afbeelding ]
MIM Classic 70s. Olympic White + maple neck =
250!quote:
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen geld
Maar moet het vragen... wat voor LP?
Waar woon jijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi! En een Blues Jr! Puike keus!
[..]
250!
[..]
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...![]()
In een huis!quote:
Die is wel chiquequote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
Is nog maar 10 keer voorbij gekomen hier, die GEM...![]()
Dat jij nou te lui bent om op het profiel knopje te drukken...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nou dan test ik je stomme gitaar toch lekker niet uit
Als je d'r maar vanaf blijft, is mijn GAS!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, een ES, da wil ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |