quote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
Haha die van Isabeua Lotte is onderweg.. dus terugvindsophie
Ik heb hem hier ook voor dat bedrag gezien zonet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:39 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb 'm van www.mytoys.de, een euro goedkoper dan in NL, maarja, daar hebben jullie niks aan
Nep lijken?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben gek van giraffes, maar vind dat ding zo nep lijkenIs het echt zo'n groot succes?
zo ligt ze nu ook; lekker tussen ons in; in ons megabedquote:
Oh natuurlijk!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, mag ik de TT veranderen in 'Sophie de giraf'? Dan worden we mss wel gevonden op google.![]()
Kunnen we officieel in het rijtje van Sophie-fans.
![]()
You know where to order onequote:Op zondag 28 februari 2010 22:55 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
That`s it! Mijn dochter moet ook een Sophie
Ze hebben ze ook een maatje groter trouwens hè. Voor wat grotere kindjes. Die zag ik bij de babydump hangen, weet niet of ze ook op de website staan.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:55 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
That`s it! Mijn dochter moet ook een Sophie
Whahah ja das waarquote:Op maandag 1 maart 2010 08:35 schreef Nijna het volgende:
Vicky, hij hoeft er toch niet mee te spelen...
dus?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:00 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook een Sophie voor Tess maar M vindt het geen leuk ding...Mannen
Dat dus, wat een klein hoopje mensquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Poppedein het volgende:
Och Keshet...dat is echt de allermeest bijzondere sophietjes foto!
Ik zal zometeen proberen een foto van Niels met Sophie te makenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Geloof dat Lars ook een Sophietje moet hebben....hoewel het hier wel een girlie-ding lijkt!
Hee ja, haal me eens over!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:28 schreef Twinkly het volgende:
Och Keshetzo zie je weer hoe klein Teigetje eigenlijk is
![]()
[..]
Ik zal zometeen proberen een foto van Niels met Sophie te maken
We zouden bulkkorting moeten krijgenquote:
Veel succes, meidquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef beefcake het volgende:
Ik vind Sophie een goede reden om een baby te maken
Dat bedacht ik me ookquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef beefcake het volgende:
Ik vind Sophie een goede reden om een baby te maken
Ik was hier toevallig even aan het kijken, en toen ik de foto zag van Stef... inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Lennon en Stef lijken echt op elkaar!!!!
Broekloze Ivanquote:
De hond reageert helaas op alle speeltjes. Nikos de Neusaap heeft nog maar één oog. Het oog van Bert heb ik net kunnen redden. Alle piepende speeltjes overleven het doordat ik het hoor wanneer hij ermee aan de haal gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Broekloze Ivanen wat een mooie hond! Reageert jullie hond trouwens op dat piepje van Sophie? Die van ons wel, ik moet erbij blijven anders pakt de hond hem af
Haha, heerlijk speels beest dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De hond reageert helaas op alle speeltjes. Nikos de Neusaap heeft nog maar één oog. Het oog van Bert heb ik net kunnen redden. Alle piepende speeltjes overleven het doordat ik het hoor wanneer hij ermee aan de haal gaat.Je zou denken dat je het het zo'n beest niet kwalijk kunt nemen omdat hij niet het verschil ziet tussen z'n eigen speeltjes en die van Ivan, maar vreemd genoeg heeft hij het altijd door dat hij stout is.
![]()
Achja, als je hem nodig hebt hoef je maar met een speeltje te piepen en hij staat voor je neus. Ook wel handig!
Hij is trouwens heel lief voor Ivan! Dat vind ik erg fijn. Niet dat ik ze alleen zou laten...
Oh BE wat een snoetjequote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Welke giraf?
Oh, deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Hier is Sophie, de giraf, ook in beslag genomen door peuterquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Nijna het volgende:
Soneal, dat is idd een bijtring (dat flesvorm geval) met vanillegeur, althans wij hebben een oranje en die ruikt naar vanille. En daar loopt mn peuter steeds mee in haar mond ipv beeb.
Daar maak ik me dan weer geen zorgen over, als de oudste hier Sophie in beslag gaat nemen dan kun je dat op z'n minst "apart" noemenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier is Sophie, de giraf, ook in beslag genomen door peuter
Hier piept ze ook steeds vaker idd, leuk is datquote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef Stiemie het volgende:
Oh kijk Lotte nou![]()
Esmee heeft trouwens sinds een tijdje door hoe ze kan piepen met Sophie. Ligt ze in de box en dan hoor je "kluif, kluif, kluif, sabbel, piep, piep,piep"
Even gegoogled, dichtsbijzijnde winkel is in Beverwijk. Jammer, we gaan zondag op visite bij vrienden die een kindje krijgen, een Sophie leek me een leuk cadeau, maar ben bang dat het voor zondag niet meer gaat lukken dan.quote:
Noord-Holland noord.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef huuphuup het volgende:
Ze verkopen ze ook bij de beter gesorteerde speelgoedwinkel!
Ik weet niet waar je woont, maar de kikkerkoning in den haag heeft ze staan, de speelgoedwinkel in wateringen ook.
Zeg maar van die particuliere zaken, vaak hebben ze ook een boel houten speelgoed enzo.
Ze hebben Sophie daar inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gevondenhttp://www.rebelatheart.nl/WINKEL.html
Ga er morgen even kijken. Bedankt voor het meedenken iig!
Ik loop eigenlijk niet zo mee met mode of rages, maar dit ding is echt ontzettend leuk omdat het vrijwel het eerste speelgoedje is wat een baby kan vasthouden omdat het heel licht is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig aan is? Volgens mij is het gewoon een rage, zoals met Nijntje of Sesamstraat...
Ik ben niet overtuigd en ik vind het echt duur allemaal. Maar ik zal jullie er niet om veroordelen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk niet zo mee met mode of rages, maar dit ding is echt ontzettend leuk omdat het vrijwel het eerste speelgoedje is wat een baby kan vasthouden omdat het heel licht is.
Ziet er leuk uit (vind ik dan) en is knaagproof en ook uitnodigend (denk ik) om te pakken en in de mond te doen door de vorm
Het speeltje is niet alleen licht maar door de vormen ook heel gemakkelijk vast te pakken. Sophie werd hier als eerste vastgepakt, net als een rammelaar die heel licht is en waar een gat aan het einde in zit waardoor er al gauw een duim in blijft haken. Het aardige van het speeltje vind ik bovendien dat het lange tijd meegaat; Ivan is er nog steeds niet op uitgekeken. Sokken zijn hier trouwens ook favoriet, maar dat is veel later gekomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik ben niet overtuigd en ik vind het echt duur allemaal. Maar ik zal jullie er niet om veroordelen hoor
Eén van de eerste dingen die hier werden aangeraakt, waren:
- een klein knuffeltje, soort nar (ook heel licht)
- de wagenspanner van Nijntje met zo'n spiegeltje
- sokjes, slofjes.... tsja... ook heel licht hé...
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Nijntje en Sesamstraat hebben zich trouwens inmiddels wel bewezen en zijn de status van rage ontstegen. Maar dan nog: waarom zou je zuur doen over rages als je kind ervan geniet?
Ik doe er ook niet zuur over. Als ik zuur zou doen over rages, zou ik ook nooit knikkers, scoobiedootouwtjes, wkhandjes etc. in mijn huis moeten toelatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het speeltje is niet alleen licht maar door de vormen ook heel gemakkelijk vast te pakken. Sophie werd hier als eerste vastgepakt, net als een rammelaar die heel licht is en waar een gat aan het einde in zit waardoor er al gauw een duim in blijft haken. Het aardige van het speeltje vind ik bovendien dat het lange tijd meegaat; Ivan is er nog steeds niet op uitgekeken. Sokken zijn hier trouwens ook favoriet, maar dat is veel later gekomen.
Kortom: Sophie is lange tijd een leuk speeltje voor een kind, het is robuust maar flexibel en makkelijk schoon te houden. Een eventuele tweede speelt er ook gerust lange tijd mee. Dat lijkt me het geld meer dan waard.
Nijntje en Sesamstraat hebben zich trouwens inmiddels wel bewezen en zijn de status van rage ontstegen. Maar dan nog: waarom zou je zuur doen over rages als je kind ervan geniet?
Gevondenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef Grunsfan het volgende:
In de Schoutenstraat (straatje tussen Laat en Langestraat in) zit een nieuwe winkel, ik ben even de naam kwijt maar ik geloof Rebel at Heart, daar heb ik ze gezien!
Deze argumenten heb ik ook genoemd aan onze vrienden (kersverse ouders-to-be in januari '11), die Sophie nog niet kenden, maar het volgens mij wel een leuk cadeau vonden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk niet zo mee met mode of rages, maar dit ding is echt ontzettend leuk omdat het vrijwel het eerste speelgoedje is wat een baby kan vasthouden omdat het heel licht is.
Ziet er leuk uit (vind ik dan) en is knaagproof en ook uitnodigend (denk ik) om te pakken en in de mond te doen door de vorm
haha Nielsquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:36 schreef Twinkly het volgende:
Anne met Sophie![]()
Nijna wat een leuke sleutelhanger!
Niels heeft Sophie herontdekt en nam haar mee in zijn fietskar![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lucas hád er wel 1 maar vond er niet veel aanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
Een sophie is verplicht hoor Menicole voor elke baby met een mee lezende ouder in OUD !
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef Keshet het volgende:
Noortje!![]()
Mensch, daar rammel je toch de pan van uit, van zo'n foto!
Haha, ik post net hetzelfde in het andere topicquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef PureEvil het volgende:
Für das beliebte Gummitier "Sophie la Girafe" wurde ein sogenanntes Verkehrsverbot ausgesprochen. Der Grund: Es wurde eine Überschreitung der bei uns gültigen Grenzwerte für nitrosierbare Amine gemessen. Weitere Infos finden Sie hier.
Das Chemische und Veterinäruntersuchungsamt Stuttgart hat für das Gummitier "Sophie la Girafe" ein sogenanntes Verkehrsverbot ausgesprochen. Der Grund: Es wurde eine Überschreitung der bei uns gültigen Grenzwerte für nitrosierbare Amine gemessen - sie könnten sich beim Lutschen an dem Naturkautschuk herauslösen und in möglicherweise krebserregende Nitrosamine umwandeln.
Neuere Verkaufs-Chargen des französischen Spielzeugklassikers, den ELTERN auch im Special "Einkaufen mit Baby" vorgestellt hat, sind laut Anbieter unbedenklich - nach Angaben des Herstellers Vulli und seines deutschen Vertriebs efk halten Produkte mit den Chargennummern 321230 und 321300 auch die strengen deutschen Grenzwerte ein (diese Ziffern sind auf der Innenseite des linken Vorderbeins zu finden). Besorgte Eltern, die "Sophie" mit einer anderen Chargennummer gekauft haben, können sich an ihren Spielzeughändler wenden und die alte Kautschuk-Giraffe gegen eine neue eintauschen.
Eltern.de User, die sich für Schwangerschaft, Geburt, Babys und alle weiteren Familien-Themen interessieren, treffen sich in der Eltern.de Community.
Ik krijg die nek zelf nog niet eens een kwart langer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dat test gedeelte waarbij de nek wordt uitgerekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |